7/24/2016 4

[Muzyka Disneya] Opracowanie "Camino"

Przed Wami już ostatnie opracowanie piosenki z płyty promującej serial "Soy Luna". Jednak to nie koniec opracowań, ponieważ w dalszej części serialu są ujawnione nowe piosenki, które pewnie z biegiem czasu zostaną wydane na kolejną płytę CD. Piosenkę "Camino" na płycie wykonuje cała ekipa serialu. Cały tekst jak i tłumaczenie oraz piosenkę znajdziecie w rozwinięciu.





TEKST ORYGINALNY
Vamos haciendo el camino
Ya no podemos parar
Totalmente decididos
Listos para despegar
Tal vez piense diferente
Tal vez me haga rogar
Pero estar siempre contigo
Me ha enseñado a confiar

Pase lo que pase
Tengo tu amistad
Y aunque a veces no te entienda
Tu me das felicidad

Es de mi corazon esta creacion
Que soñamos, tocamos y se hizo cancion
Vamos haciendo el camino
No nos pueden parar
Nadie tiene nada escrito
De lo que pueda pasar

Tal vez piense diferente
Tal vez me haga rogar
Pero estar siempre contigo
Me ha enseñado a confiar

Puedo sentir esa libertad
Eres la voz, la oportunidad
De lo mejor
Si a mi lado estas

Eres mi energia
Mi creatividad

Vamos haciendo el camino
Ya no podemos parar
Totalmente decididos
Listos para despegar

Tal vez piense diferente
Tal vez me haga rogar
Pero estar siempre contigo
Me ha enseñado a confiar

Puedo sentir esa libertad
Eres la voz, la oportunidad
De lo mejor
Si a mi lado estas

Eres mi energia
Mi creatividad

Vamos haciendo el camino
No nos pueden parar
Nadie tiene nada escrito
De lo que pueda pasar

Tal vez piense diferente
Tal vez me haga rogar
Pero estar siempre contigo
Me ha enseñado a confiar

Puedo sentir esa libertad
Eres la voz, la oportunidad
De lo mejor
Si a mi lado estas

Eres mi energia
Mi creatividad



TŁUMACZENIE POLSKIE
Podążamy tworząc drogę
Już nie możemy przestać
Zupełnie zdecydowani
Gotowi do startu
Być może myślałem inaczej
Być może błagałem
Ale bycie z tobą zawsze
To nauczyło mnie ufać

Cokolwiek się wydarzy
Mam twoją przyjaźń
I chociaż czasami cię nie rozumiem
Dajesz mi szczęście

To z mojego serca, moja twórczość
Marzyliśmy, graliśmy, wykonywaliśmy piosenki
Chodźmy stworzyć drogę
Już nie możemy przestać
Nikt nie ma zapisane
Co może się wydarzyć

Być może myślałem inaczej
Być może błagałem
Ale bycie z tobą zawsze
To nauczyło mnie ufać

Mogę poczuć wolność
Jesteś głosem, szansą
Najlepszym
Jeśli jesteś u mojego boku

Jesteś moją energią
Moją twórczością

Podążamy tworząc drogę
Już nie możemy przestać
Nikt nie ma zapisane
Co może się wydarzyć

Być może myślałem inaczej
Być może błagałem
Ale bycie z tobą zawsze
To nauczyło mnie ufać

Mogę poczuć wolność
Jesteś głosem, szansą
Najlepszym
Jeśli jesteś u mojego boku

Jesteś moją energią
Moją twórczością

Podążamy tworząc drogę
Już nie możemy przestać
Nikt nie ma zapisane
Co może się wydarzyć

Być może myślałem inaczej
Być może błagałem
Ale bycie z tobą zawsze
To nauczyło mnie ufać

Mogę poczuć wolność
Jesteś głosem, szansą
Najlepszym
Jeśli jesteś u mojego boku

Jesteś moją energią
Moją twórczością


Podoba Wam się ta piosenka? Dajcie znać!

4 komentarze:

Copyright © Świat Disneya