7/20/2016 5

Hola! Soy Weronika!

No i pewnie teraz część z was myśli, że chodzi o lekcje hiszpańskiego, a druga część nie ogarnia o co chodzi. Jako, że uwielbiam hiszpański postanowiłam się przywitać oto w tym właśnie języku. 
Co ja tu robię? Jak każdy z obecnych tu redaktorów będę was informować o wszystkich nowinkach Disneya. Kto wie? Może czasem wrzucę jakieś DIY? Jak chcecie to piszcie!


Idole
Mój największy idol? Jeśli iść tropem fandomu, w którym jestem najdłużej to V-Lover. Przyznam szczerze, że osobą z serialu, a właściwie dwiema, którymi się interesowałam były Lodovica Comello i Martina Stoessel. Z czasem jednak przestałam zagłębiać się w ich karierę, ale jakoś zawsze wiedziałam o nowościach, jak nowa piosenka Lodo czy płyta Tini i jej film.
Moją największą idolką jest Polka. To z nią się najbardziej zżyłam. Dlaczego? Dlatego, że ma cudowny głos, genialne filmiki, cudne poczucie humoru no i ogroooomny dystans do siebie. Jeśli jeszcze nie wiecie o kogo chodzi to jest to Sylwia Lipka. Znana już chyba w całej Polsce i w niektórych krajach za granicą. Wybieram się również na podpisywanie jej debiutanckiej płyty "Szklany Sen" do Katowic i mam nadzieję, że spodoba jej się mój prezent, który sama wykonałam.

O mnie
Może teraz powiem coś o sobie. Mieszkam na śląsku i mam 15 lat. Po wakacjach idę do 3 klasy gimnazjum, a później - mam nadzieję - do liceum dziennikarskiego. Jeśli chodzi o moje zainteresowania to na pierwszym miejscu zawsze była, jest i będzie muzyka. Kocham taniec i śpiew. Czasem usiłuję też grać na keyboardzie, który dostałam na święta. Chciałabym robić w niedalekiej przyszłości to samo co moi idole, ale wiecie, na wszelki wypadek idę na dziennikarstwo i cieszę się, że mam wiele pasji, bo zawsze jest co robić. To sobie popiszę, a to pośpiewam i potańczę. Wiecie co jest najśmieszniejsze? To, że bardzo często się nudzę. 

Do zobaczenia niedługo!

5 komentarzy:

Copyright © Świat Disneya