5/09/2016 11

[Soy Luna] Ubierz się jak Luna

W dzisiejszym poście przedstawię Wam jedną ze stylizacji głównej bohaterki serialu "Soy Luna" - Luny Valente, gdyż ten miesiąc jest właśnie o tym serialu. Odszukane prze zemnie rzeczy stylizacji są w miarę podobne. Próbowałem znaleźć jak najlepsze odzwierciedlenie, ale za razem by nie było za drogie. Mam nadzieję, że spodoba Wam się post i skusicie się na zakup. Zapraszam!


Luna Valente
W serialu Luna stawia na luźne młodzieńcze ubrania dopasowane do jazdy na wrotkach. Krótkie spodenki i przewiewna bluzka. Bluzka jak i spodnie zazwyczaj dziewczyna ma bardzo kolorowe. Idealne na letnie słoneczne wypady na wrotkach.

Bluzka 79,90 zł: *klik*
Pasek 19,90 zł: *klik*
Spodnie 99,90 zł: *klik*
Bransoletki 14,90 zł: *klik*


Jeśli według Was jakiś element stylizacji nie przypomina prawdziwego lub wam nie pasuje, może się nie podoba albo po prostu jest za drogi to zachęcam do zmiany! Dajcie znać w komentarzach czy podobał Wam się post i stylizacja! 


Premiera serialu "Soy Luna" już 16 maja w Disney Channel o 18.00.
Serial będzie emitowany od poniedziałku do czwartku!

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, na pewno coś kupię. BARDZO lubię Lune.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Mógłbyś kiedyś zrobić taki post ze stylizacją Martiny Stoessel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na blogu pojawiła się jej jedna stylizacja - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2015/11/stylizacje-gwiazd-dove-cameron-i.html
      Ale na pewno wkrótce będą kolejne :)

      Usuń
  3. Świetny post:) Wybory trafione w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post:) Luna genialnie się ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam styl bardzo mi się podoba. Ale ja NIGDY nie wybrałbym takich kolorów. Ale napewno tak się ubiore. Bardzo mi.się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna ma świetny styl, ciutke dzieciecy ale super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie bluzkę i spodnie słabo dopasowalas:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam i weszłam na stronę a tam całkiem inne ubrania o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jest z 2016 roku, a mamy już końcówkę 2020 roku więc to naturalne, że produkty podlinkowane mogą już nie występować albo być inne. W poście tej serii nie chodziło o odwzorowanie stylizacji 1 do 1, tylko przybliżony wygląd.

      Usuń

Copyright © Świat Disneya