4/01/2016 4

[Miesiąc z serialem] Kwiecień 2016 - "Evermoor: Kroniki"

Mamy już kwiecień. Święta moim zdaniem przeszły w gmieniu oka. Mam jednak nadzieję, że dobrze spędziliście ten czas jak i ja. Dziś jednak rozpoczynamy kolejny miesiąc z serialem i z okazji premiery nowego serialu "Evermoor: Kroniki" wypadło, że to z nimi będzie miesiąc. Mam nadzieję, że ten miesiąc bardziej Wam się spodoba niż poprzedni. Obiecuję w tym miesiącu pojawi się dużo więcej postów z serii niż ostatnio. Niestety, ale o "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" nie mieliśmy co pisać, ponieważ dużo postów pojawiło się w lutym z okazji premiery. Dzisiejszy post, tak jak zwykle będzie wprowadzającym do serialu, po za tym dowiecie się o tym serialu trochę więcej, bo to nowość i za dużo o nim nie wiadomo.

Fabuła
Tara Crossley razem z rodziną, po przeprowadzce do osobliwej wioski Evermoor, próbuje zaaklimatyzować się w nowym miejscu. Nowa rzeczywistość przysparza nowych problemów: Tara znajduje magiczny gobelin przepowiadający przyszłość i musi pogodzić życie nastolatki z sekretną rolą Najwyższej Everyny. Jedyne jednak, czego naprawdę pragnie, to wieźć normalne życie, mieć dobre stopnie i zdobyć serce Camerona. Seria magicznych wypadków sprawia, że rytuał przejścia Tary zmienia się w epicką bitwą o wioskę. Czy Tarze i jej przyjaciołom uda się pokonać siły ciemności, które chcą zmieść Evermoor z powierzchni ziemi?


Postacie
Dziś tylko wymienie wam kto będzie występował w serialu, a wkrótce pojawi się szeroki post z długimi opisami, zdjęciami.
*Tara Crossley
*Sebastian Crossley
*Bella Crossley
*Cameron
*Sorsha Doyle
*Otto
*Jake Crossley
*Ludo Carmichael
*Lacie Fairburn



Premiera "Evermoor: Kroniki" już 11 kwietnia o 19.00 tylko w Disney Channel

4 komentarze:

  1. Gdy w zeszłym roku został pokazany pierwszy odcinek od razu wiedziałam, że polubię ten serial. Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc... Nie zaciekawił mnie ten serial ale post super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałem początku, ale serial może obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie nie oglądałam serialu, ale za to film tak, więc zobaczę może akurat mi się spodoba...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya