3/22/2016 10

Wywiad z Leonardo Cecchi (Alex)

Dzięki uprzejmości Disney Polska, specjalnie dla naszego bloga dostałem dwa wywiady z dwójką członków obsady serialu "Alex i spółka". Dziś przedstawię Wam wywiad z Leonardo Cecchi znany nam jako główny bohater serialu "Alex i spółka". Gra tytułowego bohatera, czyli Alexa. Wywiad zawiera pytania o modzie, stylu ubierania chłopaka itp. Gorąco zapraszam do rozwinięcia!


WYWIAD PRZEPROWADZONY PRZEZ DISNEY POLSKA DLA BLOGA "ŚWIAT DISNEYA". KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!


Czy masz jakiegoś ulubionego projektanta?
Nie.

Jak byś zdefiniował swój styl?
Swobodny.

Jaki jest twój ulubiony element garderoby?
Elegancka marynarka


Czego nie może zabraknąć w Twojej walizce?
Mojej mini lornetki i talii kart.

Jaki jest twój ulubiony dodatek?
Zegarek.

Jak się ubierasz na pierwszą randkę?
Fajnie, ale niezbyt elegancko. Spodnie, koszulkę i fajną bluzę.


Jak się ubierasz na scenę?
Jak najwygodniej.

Czy jest jakaś ikona mody, która Cię inspiruje?
Nie.


Podobał Wam się wywiad? Dajcie znać w komentarzach!


Drugi sezon serialu "Alex i spółka" możecie oglądać od poniedziałku do piątku w Disney Channel o 20:00

10 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że niezbędnymi rzeczami dla Leonardo będą mini lornetka i talia kart :D Ogólnie bardzo lubię jego styl ubierania się. Codziennie oglądam Alex'a i spółkę, a wywiad bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad. Czekam na kolejny. Chociaż Alex którko odpowiadał to i tak czegoś nowego się o nim dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad :)Dobrze jest się dowiedzieć o nim trochę wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad tylko szkoda, że krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący wywiad. Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wywiad. Wiele się do wiedziałam o Leonardo. Nie mogę się doczekać jego roli w filmie Tini. Zaparadzam do przrczytania mojego wywiadu;
    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2016/03/alex-i-spoka-wywiad-z-leonardo-cecchi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwia Pietrakowska22 mar 2016, 20:28:00

    Super wywiad! Nie mogę się doczekać drugiego 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ta lornetka mnie zaszokowała :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya