3/23/2016 9

Wywiad z Federico Russo (Sam)

Dzięki uprzejmości Disney Polska, specjalnie dla naszego bloga dostałem dwa wywiady z dwójką członków obsady serialu "Alex i spółka". Dzisiaj przedstawię Wam drugi wywiad. Tym razem z Federico Russo znany nam jako główny bohater serialu "Alex i spółka". Gra przyjaciela tytułowego bohatera, czyli Sama. Wywiad zawiera pytania o sporcie, o tym jakie dyscypliny uprawia itp. Gorąco zapraszam do rozwinięcia!

WYWIAD PRZEPROWADZONY PRZEZ DISNEY POLSKA DLA BLOGA "ŚWIAT DISNEYA". KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

W jaki sposób zacząłeś interesować się sportem? 
 Dzięki mojemu wujkowi, który zaszczepił we mnie pasję do sportu

Jaka jest Twoja ulubiona dziedzina sportu? 
Piłka wodna

W dzieciństwie marzyłeś żeby zostać zawodowym sportowcem? 
 Nie, moim marzeniem było zawsze aktorstwo


Czy musiałeś zrezygnować z jakiegoś sportu ze względu na pracę? 
Tak z piłki wodnej

Czy twoim zdanie istnieje jakaś dziedzina sportu, która jest niemożliwa do uprawiania? 
 Dla mnie gimnastyka artystyczna

Preferujesz sport indywidualny czy grupowy? 
Grupowy


Czy obecnie uprawiasz jakąś dziedzinę sportu? 
Mam nadzieję ponownie zacząć piłkę wodną


Czy podobają Ci się ekstremalne dziedziny sportu? 
 Strasznie się boję


Podobał Wam się wywiad? Dajcie znać w komentarzach!

Drugi sezon serialu "Alex i spółka" możecie oglądać od poniedziałku do piątku w Disney Channel o 20:00

9 komentarzy:

  1. Super wywiad, Sama najbardziej lubię z całej ekipy! Fajnych rzeczy się o nim dowiedziałam :) Mam nadzieję, że będą tu jeszcze wywiady z ekipą serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że graf w piłkę wodną :) Szczerze to najmniej wiedziałam właśnie o nim, a dzięki temu wywiadowi więcej się dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten wywiad. Lubię sama

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad. Miło się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że dostajecie takie wywiadu :) można się z nich naprawdę wiele dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za nim przepadam najmniej, ale wywiad fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama najbardziej lubię z całej ekipy więc fajnie się było o nim więcej dowiedzieć 😍😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama najbardziej lubię z całej ekipy więc fajnie się było o nim więcej dowiedzieć 😍😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wywiad nie wiedziałam że grał w piłkę wodną

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya