3/11/2016 11

[Sylwia Lipka] Nowa piosenka

Sylwia Lipka - polska vlogerka, prowadząca serial Disney Channel "I love Violetta", wokalistka wytwórni MyMusic. Dziś na swój kanał na YouTube wstawiła teledysk z nową swoją piosenką, która znajdzie się na jej debiutanckiej płycie "Masz to coś", która swoją premierę będzie mieć już w tym roku! Nowa piosenka nosi tytuł "Zobacz". Gorąco zapraszam dalej, gdzie możecie przesłuchać piosenkę, przeczytać jej tekst i poznać moją opinię.



TEKST
Zobacz jak kwitnie świat
Gdy mnie nie trzymasz w dłoni
Zastanów się skąd uśmiech ten
Nie chce zejść (o nie!)

Jestem już w połowie drogi
Nie masz siły by mnie gonić
Z Tobą chciałam spędzić dzień

To się nawet nie chce zmieścić w głowie
jak ściągałeś mi sen z powiek?
Przy Tobie 
z nudów
spać się chce

przestałam już dawno biec
i tak nie złapiesz nigdy mnie
nie będę będę będę starać się

tak, to ja
zobacz sam 
jak kolorów nabrał mój świat
mogłeś tu
obok stać
a nie szczędzić czas

Teraz dzień pachnie bzem
na nowe mam ochotę
i śpiewam kiedy śpiewać chcę
(bo chcę! Non stop!) 

Pierwszy raz tak
Wolna czuje się jak ptak
polecę tam gdzie woła mnie wiatr

To się nawet nie chce zmieścić w głowie
jak ściągałeś mi sen z powiek?
Przy Tobie 
z nudów
spać się chce

przestałam już dawno biec
i tak nie złapiesz nigdy mnie
nie będę będę będę starać się

tak, to ja
zobacz sam 
jak kolorów nabrał mój świat
mogłeś tu
obok stać
a nie szczędzić czas

tak, to ja
zobacz sam 
jak kolorów nabrał mój świat
Dzisiaj zamykam Cię w pudle bez dna
Zawsze mogę wyjąć Cię
Lecz nie pamiętam jak

dobrze wiem, czego chcesz
ujrzałam to we śnie - nie, 
nie będę więcej łasić się(obudź się!)
(no weź!)

na wspólne chwile już za późno 
dużo pięknych słów na próżno
a chciałam Tobie tyle dać

chyba robisz sobie ze mnie żarty
ile można walczyć z wiatrem
następnym razem bądź na czas

choć na starej wspólnej fotografii 
dobrze wyglądamy razem
wyrzucam ją, zapomnieć chcę

tak, to ja
zobacz sam 
jak kolorów nabrał mój świat
mogłeś tu
obok stać
a nie szczędzić czas


tak, to ja
zobacz sam 
jak kolorów nabrał mój świat
Dzisiaj zamykam Cię w pudle bez dna
Zawsze mogę wyjąć Cię
Lecz nie pamiętam jak

Moim zdaniem piosenka bardzo fajna. Wpada w ucho lecz jednak wolę jej pierwszy singiel zatytułowany jak cały album "Masz to coś". Jeśli ktoś nie słyszał tej piosenki to zapraszam do postu o niej, który znajduje się u nas na blogu - [link]

A Wam podoba się piosenka? Dajcie znać w komentarzu!

11 komentarzy:

  1. Fajna piosenka, ale też uważam że wcześniejsza była lepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. taka se ta piosenka, dupy nie urywa, po za tym słabe ona ma piosenki i wokal

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piosenka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rytm wpada w ucho, tekst fajny. Osobiście kibicuję Sylwii <3
    Mam pytanie - jak istawić tytuł posta na takim przezroczystym pasku jak Wy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do tego specjalny kod HTML który wgrywa się do bloga. :)

      Usuń
    2. A mogłabym spytać gdzie go mogę znaleźć? :)

      Usuń
    3. Nigdzie nie znajdziesz. Bo jest on stworzony przez Kasie i ma go tylko parę blogerów. A tak to w internecie nie jest dostępny.

      Usuń
    4. A podałbyś mi jakikolwiek kontakt do Kasi? :)

      Usuń
    5. Takie pytania kierujcie na Aska by nie zaśpiewać blog

      Usuń
  5. Ale noo najfajniejsza i najlepsza to ona nie jest co ja tak kręcę nie podoba mi się fuu /Biedra

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszą piosenka na święci jak pokazałam kupeli to nie może przestać śpiewać i teraz razem to śpiewamy w churku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya