3/20/2016 9

Prace nad "Krainą Lodu 2" ruszają w tym miesiącu!

Mam dobrą wiadomość dla wszystkich fanów filmu "Kraina Lodu" w ostatnim czasie Kristen Bell, czyli aktorka głosowa, która w pierwszej części wcieliła się w postać Anny w wersji angielskiej zdradziła nam, że już w tym miesiącu ruszają prace nad sequelem filmu. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o nowej produkcji to zapraszam dalej!


W wywiadzie z portalem Collider, Kristen zdradziła, iż scenariusz "Krainy Lodu 2" jest już gotowy, a sama jeszcze w tym miesiącu zawita do studia nagraniowego.

„Już wkrótce zaczynamy. Właśnie skończony został scenariusz, wprowadzane są już tylko drobne poprawki, ale wydaje mi się, że rozpoczniemy nagrywanie jeszcze w tym miesiącu. Nowa historia jest niesamowita, lepsza nawet od pierwszej części. Z tego co mi wiadomo, cała ekipa pracowała aby sprawić, by sequel był świetny. Dlatego tak długo nikt nic nie mówił, nawet w kwestii tego, czy druga część w ogóle powstanie. Trochę to trwało, ponieważ starali się wymyślić historię, która będzie fajna i do tego oryginalna. Wydaje mi się, że to się udało” – stwierdziła Kristen Bell.


Dodatkowo warto wspomnieć, że pierwsza część Krainy Lodu jest 9. filmem z największym dorobkiem w historii kina (niecałe 1,3 miliarda dolarów), a oscarowa piosenka „Let it Go” (pl. Mam tę moc) do tej pory pozostaje na ustach milionów osób na całym świecie.


Czekacie na kontynuację filmu?
Uważacie, że będzie lepsza niż pierwsza część?
żródło: ign.polska

9 komentarzy:

  1. Ale fajnie że już zaczynają prace. Nie mogę się doczekać premiery. Na pewno film będzie wielkim hitem. Tak samo jak pierwsza część. Jestem ciekawy zwiastuna również, i fabuły co tam będzie się dziać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem pierwszą część. Film nie najgorszy, zobaczymy co pokaże kolejna część. Miejmy nadzieję, że będzie fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie moge się doczekać nowej części. Mam nadzieję, że będzie tam również super muzyka jak w pierwszej części

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, nareszcie się doczekałam jakiś informacji na ten temat. Nie mogę się doczekać, gdy będzie premiera!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się, że zrobią 2 część. Ale bardzo się cieszę i na bank obejrzę :)
    http://simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heee? Kraina lodu 2? Już widzę, jak moja znajoma piszczy z ekscytacji. Stara baba.
    Ja twierdzę, że film jako pierwsza część był zrobiony ciekawie pod względem grafiki. Tyle moim zdaniem. Ciekawi mnie co wymyślili oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraina Lodu jest megaa <3 Kocham ten film oglądałam go już chyba z piętnaście razy <3 Mam nadzieje, że druga część też będzie SUPER !!! ❤ 🎥

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya