3/28/2016 5

[Muzyka Disneya] Good Is The New Bad

Trzy miesiące temu na kanale YouTube DisneyMusicVEVO pojawił się teledysk z ,,Descendants: Wicked World" (Następcy: Świat Potępionych). Piosenka nosi nazwę ,,Good is the new bad" czyli ,,Dobro jest nowym złem". Wersję angielską obejrzało już 12 692 287 osób. Niedawno na kanale Disney Channel Polska pojawił się ten odcinek. Myślałam, że piosenka będzie w wersji angielskiej, ale pomyliłam się. Polska chciała stworzyć własną wersję tej piosenki i udało im się. W poście będą zawarte dwa teledyski oraz tekst angielski, jego tłumaczenie i tekst polski. Zapraszam do rozwinięcia!


WERSJA ANGIELSKA - TELEDYSK


Piosenkę tę wykonują Dove Cameron i Sofia Carson.
A największym zaskoczeniem było, to że wykonuje to także China Anne McClain.

TEKST
Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had 

We know what's hot, what's not 
We strike a pose and then they take a shot 
They get in close, they try to run the spot 
We come to show 'em what we got, we got 

It's time to make a stand 
We breaking through and now we in demand 
We here for good it's really not so bad 
So shout it out and give it all you have

Bad was all the rage last week 
But good had got a wicked beat 

Good is the new bad 
Good is the new bad 
We can feel the mad love
Gimme more of 

Bad is the new good 
Bad is the new good 
We can feel the mad love 
I think that we should 

I think that we should 

I think that we should 

Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had 

We use to love the dark 
But then we saw the light and felt spark
We bring the fire and make it better and better 
Cause good is back and now it's badder the ever 

Bad was all the rage last week 
But good had got a wicked beat 

Good is the new bad 
Good is the new bad 
We can feel the mad love
Gimme more of 

Bad is the new good 
Bad is the new good 
We can feel the mad love 
I think that we should 

I think that we should 

I think that we should 

Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had 

Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had 

Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had 

Good is the new bad 
Good is the new bad 
We can feel the mad love
Gimme more of 

Bad is the new good 
Bad is the new good 
We can feel the mad love 
I think that we should 

Good is the new bad 
Good is the new bad 
We can feel the mad love
Gimme more of 

Bad is the new good 
Bad is the new good 
We can feel the mad love 
I think that we should 

Call it bad, call it good 
Call it even if you could 
Call it good, call it bad
It's the best you ever had


TŁUMACZENIE POLSKIE
Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś

My wiemy co jest na topie, a co nie 
My trzaskamy pozę, a oni robią zdjęcie
Oni starają się być blisko, próbują zdobyć miejsce
My przychodzimy, by pokazać co mamy, mamy


To czas by się określić 
Przebijamy się i jesteśmy chciani 
Jesteśmy tu dla dobra, to nie jest takie złe
Więc wykrzycz to i daj temu wszystko co masz

Zło było w modzie tydzień temu 
Ale dobro miało figlarny beat 

Dobro jest nowym złem 
Dobro jest nowym złem
Możemy poczuć szaloną miłość 
Daj mi więcej z 


Zło jest nowym dobrem 
Zło jest nowym dobrem 
Możemy poczuć szaloną miłość
Myślę, że powinniśmy 

Myślę, że powinniśmy 

Myślę, że powinniśmy 

Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś

Zwykliśmy kochać mrok 
Ale teraz zobaczyliśmy światło i poczuliśmy iskrę
Przynosimy ogień i sprawiamy, że jest lepsze, lepsze
Bo dobro wróciło i teraz jest gorze niż kiedykolwiek

Zło było w modzie tydzień temu 
Ale dobro miało figlarny beat 

Dobro jest nowym złem 
Dobro jest nowym złem
Możemy poczuć szaloną miłość 
Daj mi więcej z 


Zło jest nowym dobrem 
Zło jest nowym dobrem 
Możemy poczuć szaloną miłość
Myślę, że powinniśmy 

Myślę, że powinniśmy 

Myślę, że powinniśmy 


Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś

Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś


Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś

Dobro jest nowym złem 
Dobro jest nowym złem
Możemy poczuć szaloną miłość 
Daj mi więcej z 


Zło jest nowym dobrem 
Zło jest nowym dobrem 
Możemy poczuć szaloną miłość
Myślę, że powinniśmy 

Dobro jest nowym złem 
Dobro jest nowym złem
Możemy poczuć szaloną miłość 
Daj mi więcej z 

Zło jest nowym dobrem 
Zło jest nowym dobrem 
Możemy poczuć szaloną miłość
Myślę, że powinniśmy 

Nazwij to złem, nazwij to dobrem
Nazwij to tym samym jeśli byś mógł
Nazwij to dobrem, nazwij to złem
To najlepsze co kiedykolwiek miałeś




WERSJA POLSKA

,,DOBRZE BYĆ DOBRYM" - TELEDYSK



TEKST
Czy jest dobrze, czy jest źle
Na tak jesteś czy na nie
Czy jest źle czy może być
My i tak wygramy dziś!

My wiemy, co to styl
Broda do góry, podniesione brwi
Dziewczyny myślą, że wygryzą nas
Niech się nie boją, podbijemy świat
Do przodu, teraz my
Do boju, już nas nie zatrzyma nikt
Scena jest nasza, dalej brawo bij
Chodź zatańcz z nami, śpiewaj z całych sił

Bo złość totalnie jest passe
Bo w modzie teraz dobro jest
Dobrze być dobrym, dobrze być dobrym
Nie ma co się wściekać, jest dobrze śpiewaj
Kiepsko się złościć, kiepsko się złościć
Nie ma co się wściekać, no dalej śpiewaj
No dalej śpiewaj
No dalej śpiewaj

Czy jest dobrze czy jest źle
Na tak jesteś czy na nie
Czy jest źle czy może być
My i tak wygramy dziś!

Kiedyś królował mrok lecz dobro w końcu pokonało zło
Mamy energii coraz więcej i więcej
Jest pozytywnie, już nie, nie może być lepiej

Bo złość totalnie jest passe
Bo w modzie teraz dobro jest
Dobrze być dobrym, dobrze być dobrym
Nie ma co się wściekać, jest dobrze śpiewaj
Kiepsko się złościć, kiepsko się złościć
Nie ma co się wściekać, no dalej śpiewaj
No dalej śpiewaj
No dalej śpiewaj

Czy jest dobrze czy jest źle
Na tak jesteś czy na nie
Czy jest źle czy może być
My i tak wygramy dziś!


Podobają wam się piosenki?
Która wersja bardziej przypadła wam do gustu?
Napiszcie w komentarzu. 

5 komentarzy:

  1. Super piosenka. Bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka, dobrze brzmi po polsku :)
    http://simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenk, jednak dużo po zmieniano w tekscie by dało się ja zaspiewać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya