3/14/2016 7

Już wkrótce solowy album Tini!

W piątek Tini na swoim SnapChacie Tini dodała dwa ważne filmiki oraz później jeszcze dała znać na Twitterze, że począwszy od dziś przez cały tydzień będzie informować, podawać bardzo ważne newsy. Jednak do końca nie wiedzieliśmy co to może być i już parę minut temu Tini dodała pierwszą informacje! Poznaliśmy wygląd jej pierwszej solowej płyty oraz datę jej premier! Jeśli jesteście ciekawi jak będzie wyglądać i kiedy premiera to zapraszam do rozwinięcia!

Okładka wygląda cudownie. Na płycie znajdować będzie się około 12-14 piosenek + w tym piosenki z filmu "Tini - nowe życie Violetty" [link] Piosenki będą w języku angielskim jak i hiszpańskim. 

Premiera płyty już 29 kwietnia!

Podoba Wam się okładka? Zamierzacie kupić płytę? Ja nie mogę się doczekać, na 100% kupuję!

7 komentarzy:

  1. Ale super, nie mogę się doczekać, super informacja! Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię. Nie mogę się doczekać premiery. Okładka jest rewelacyjna. Zakochałem się. Piosenki na pewno również bardzo fajne. Ja chce już teraz tą premierę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze myślałam że okładka inaczej będzie wyglądać po za tym wolę Tini w długich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mało,co nie popłakałam się ze szczęścia.Mam nadzieję,ze Tini przyjedzie na premierę płyty do Polski!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya