3/23/2016 12

Drugi zwiastun filmu "Tini - nowe życie Violetty"

W grudniu 2015 roku Disney udostępnił dla nas pierwszy zwiastun filmu "Tini - Nowe życie Violetty" i przy okazji potwierdził, że premiera filmu w kinach już 1 lipca! Jednak dziś, znów nas zaskoczono i dodano drugi, kolejny zwiastun tego filmu! Dzięki niemu dowiadujemy się więcej o filmie niż dzięki poprzedniemu! Jeśli go nie widzieliście jeszcze lub chcecie zobaczyć to zapraszam do rozwinięcia!!

PIERWSZY ZWIASTUN


DRUGI ZWIASTUN - NOWY



Co sądzicie o nowym zwiastunie? Dajcie znać w komentarzach!

12 komentarzy:

  1. Super to będzie film!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Już się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam do ciebie pisać żebyś zrobił o tym zwiastunie posta a tu taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ten film! Zwiastun jest cudonwny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ludmiła wygrała cały zwiastun :D Jestem bardzo ciekawy zakończenia! Czy Violetta/Tini będzie z Leonem czy z tym nowym. Szkoda, że premiera w Polsce jest tak późno :(

      Usuń
  5. "Pojechała do jakiejś dziury we Włoszech. Lajon ogarnij się, chłopcze" - bezcenne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jestem o co chodzi z tym, że Izabela mówi do niej Tini i tego napisu na drzewie. Ogółem z niecierpliwością czekam na premierę filmu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałem się w tym zwiastunie!!! Film mega. Nawet nie będę zły jeśli nie będzie Leonetty, bo ten film wymiata! Chce już lipiec, bo ten film, to będzie hit 2016 roku! Oby Tini, Mechi i Jorge przyjechali do Polski na premierę! :D Zróbmy jakiś spam na Twitterze

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tylko trochę nie rozumiem bo Ta Pani jak ona ma tam na imię mówi do niej 2 razy Tini i co ona jakoś odkryje że jest Tini czy co ? nie rozumiem ale tak to świetny /Biedra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie wiem. Wszystkiego dowiemy się już 1 lipca w kinach :)

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać, a tak z innej beczki - dziś w Empiku kupiłam tsum tsum :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya