2/13/2016 3

[Recenzja] "Świat Cande. Mój pamiętnik,twój pamiętnik"

W ostatnim czasie, miałem dużo nauki i dopiero skończyłem czytać książkę Cande i dziś przychodzę do Was z jej recenzją! Jak wszyscy wiecie Cande ostatnio odwiedziła Polskę. Przyleciała do nas w związku z promocją książki "Świat Cande", która miała premierę 2 lutego! Zapraszam każdego chętnego do rozwinięcia, gdzie będziecie mogli przeczytać recenzję książki!

OGÓLNE INFORMACJE
Tytuł: Świat Cande. Mój pamiętnik, twój pamiętnik
Autor: Molfese Cande
Tłumaczenie: Okrasko Katarzyna
Wydawnictwo: Dom wydawniczy Rebis
Język wydania: polski
Język oryginału: hiszpański
Data premiery: 2016-02-02
Cena: 33,49 zł.
Forma: książka



RECENZJA
Kolejna książka od członka obsady serialu "Violetta" jednak czy jest lepsza niż poprzedników? Nadal nurtuje mnie to pytanie i szczerze nie wiem. Wszystkie książki na swój sposób przyciągają czytelnika. Jednakże jako stu procentowy Tinistas wybieram książkę Tini. Jednak książka "Świat Cande" jest bardzo interesującym tytułem tego roku! Książka zawiera masę informacji o samej Cande, chociaż mam mały nie dosyt, bo jak na tak dużą książkę mogło by ich być więcej.
Książka "Świat Cande" zawiera dużo porad dla dziewczyn. Całą książka wręcz jest przeznaczona dla nich lecz jeśli jest się prawdziwym jej fanem, to nawet chłopaki mogą kupić i przeczytać tą książkę, bo możemy się trochę nowości dowiedzieć. Tak jak wspominałem jest w niej dużo porad między innymi dotyczą one makijażu, fryzur czy nawet chłopaków i koleżanek! Dla każdego coś ciekawego się znajdzie.
Cande dla urozmaicenia w swojej książce dodatkowo dodała również różne przepisy, które sama ona robi. Jest to bardzo fajne, a zarazem interesujące. Można się czegoś fajnego nauczyć robić! Przepisów jest sporo. Może się skuszę i coś zrobię.
Książka nosi nazwę "Świat Cande. Mój pamiętnik, twój pamiętnik" nie bez powodu. Co parę kartek Cande umieściła pytania do czytelników lub różnego rodzaju quizy, uzupełnianki by urozmajcić trochę książkę, by zrobiła się ciekawsza. Jednak czy ten efekt się udał? Hmm trudne pytanie, ale mi się wydaję, że fajnie jak można coś napisać od siebie lecz jedną wadą jest to, że takiego typu rzeczy jest bardzo dużo! Za dużo! Parę takich rzeczy mogło by być lecz w tej książce jest tego bardzo dużo. Zamiast niektórych rzeczy Cande mogłaby dodać więcej informacji o sobie i swojej rodzinie. 
Książka wykonana jest w twardej okładce co jest dobrym rozwiązaniem, bo książka staje się trwalsza. Niema szans by zagiąć sobie okładkę. A często to mi się robi, czytając książki. Zdjęcia zawarte w książce są bardzo ładne. Dużo jest zdjęć, których nigdy nie widziałem! Książka tak samo jak książka Tini na pierwszy stronach zawiera same zdjęcia Cande, moim zdaniem jest to trochę ściągnięty pomysł z Tini, no ale może tylko ja tak uważam. U Cande jeden jest ten plus, że zdjęcia się nie powtarzają. 
Reasumując książka jest bardzo dobra, chociaż zawiera parę wad według mnie. Jednakże polecam ją do kupna każdemu, a przede wszystkim każdemu kto jest fanem Cande! Książka na pewno Wam się spodobać. 


Książkę oceniam na 8.5/10  

Zamierzacie kupić tą książkę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Super recenzja. Lubie Candzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam książkę i uważam,że jest wspaniała tak samo jak reszta biografii aktorów z serialu "Violetta".
    Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłeś mnie do kupna i muszę ją kupić w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya