2/27/2016 8

Pierwsza płyta z serialu "Soy Luna"

Wczoraj Argentyńscy fani mogli zakupić już pierwszą płytę z piosenkami z nowego serialu "Soy Luna". Płyta również będzie dostępna w Polsce przed premierą serialu, czyli jakoś jesienią tego roku! Płyta zawiera aż 12 nowych piosenek. Wszystkie są bardzo fajne. Wpadają w ucho po tym jak je przesłuchamy z parę razy. Ja mam już swoich 3 faworytów. Są to: "Alas", "I'd Be Crazy" oraz "Valiente". Dodatkowo wczoraj z okazji premiery odbyło się spotkanie z aktorami, gdzie podpisywali płyty. Jak myślicie pojawią się u nas w Polsce na premierze? Piszcie w komentarzach lecz jednak na początku zapraszam do rozwinięcia, gdzie możecie już posłuchać wszystkie piosenki w pełnej wersji zapraszam! Na końcu dodatkowo znajdują się zdjęcia z podpisywania płyty!

"Alas" - "Skrzydła"



"Valiente" - "Odważny"
\

"Eres" - "Jesteś"


"Prófugos" - "Uciekinierzy"


"Un destino" - "Przeznaczenie"


"Sobre ruedas" - "Na wrotkach"


"Corazón" - "Serce"


"Mírame a mí " - "Spójrz na mnie"


"I'd Be Crazy" - "Byłbym szalony"


"Siento" - "Czuję"

"Invisibles" - "Niewidzialni"


"Camino" - "Droga"


Piosenki tak jak mówiłem, bardzo fajne. Wkrótce na blogu będą pojawiać się opracowania wszystkich tych piosenek! Pierwsza chyba będzie "I'd Be Crazy". Piszcie w komentarzach, które Wam się piosenki podobają oraz które piosenki mają jako pierwsze mieć swoje opracowanie na blogu! To wy zdecydujecie, w której kolejności pojawią się tłumaczenia!





8 komentarzy:

  1. Mi podobają się wszystkie! Są ekstra!
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba "I'd Be Crazy" i chce byś ją opracował jako pierwszą. Mam nadzieję, że przyjadą do Polski na promocję. Chce ich zobaczyć a najbardziej Rugga. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!Nie mogę się doczekać jak ten serial i płyta pojawi się w Polsce!Mam nadzieję,że ktoś przyjedzie na promocję "Soy Luna" i płyty w naszym kraju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że ktoś przyjedzie na promocję w naszym kraju. Piosenki nie najgorsze lecz mogłyby być lepsze.

      Usuń
    2. Też mi sie tak wydaje. W porownaniu z Violetta,to te piosenki wyszly troche slabo. Tak w moim odczuciu;)

      Usuń
  4. Fajne piosebki lecz z Violetty lepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają również te same co Mateuszowi, Czekam na ich opracowania najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya