2/02/2016 9

Najgorętsze pary seriali

Dzisiaj mam dla Was kilka filmików, które znalazłam i bardzo mi się podobają, odnośnie par seriali Disneya. Postanowiłam, że nie będę tych par opisywać, ale właśnie zamieszczę te filmiki. Wszystkich zainteresowanych zapraszam gorąco do rozwinięcia! Filmiki, które wybrałam bardzo mi się spodobały, więc mam nadzieję, że Wam również się spodobają!


1. Leon i Violetta, czyli Leonetta

2. Ondina i Erik

3. Rikki i Zane

4. Evie i Zac

5. Sirena i David

6. Jessie i Tony

7. Jessie i Brooks

8. Ludmiła i Federico

9. Maddie i Diggy

10. K.C. i Brett

Która para Wam się najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. 8 najlepsza !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię K.C. i Bretta ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam wszystkich fanów Disneya,jego filmów/filmu czy serialu/serialów do prowadzenia Snapchata.Nie musicie sie ograniczać do jednego serialu np.Violetty czy Liv&Maddie.Stawiamy na różnorodność :) Wchodźcie,dodawajcie i zapisujcie się do prowadzenia Snapa.

    https://ask.fm/SnapDisneyFans

    OdpowiedzUsuń
  5. 3. Riki i Zene

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wszystkie filmiki z Leonettą!Ten pierwszy jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya