1/02/2016 3

[Wywiad] George Lucas: Sprzedałem Gwiezdne Wojny 'białym poganiaczom niewolników'

W wywiadzie w Charlie Rose Show, twórca Gwiezdnych Wojen, George Lucas, odniósł się do nowych właścicieli serii z Disneya i określił ich jako "białych poganiaczy niewolników". Omawiając trudności z rozstaniem się z serią, która definiowała jego karierę,

Lucas powiedział: "to są moje dzieci. Kochałem je, stworzyłem je, jestem z nimi bardzo ściśle związany i sprzedałem białym poganiaczom niewolników, którzy zajmują się takimi rzeczami..."

Po czym zorientował się, że popełnił gafę i zaczął się śmiać. To niezbyt trafne porównanie zaczyna się w około 50 minucie na wideo - *link*.


Lucas rozszerzył także swój komentarz z listopada o tym, jak nie widzi mu się zrobienie czegoś dla fanów z Disneyem, mówiąc, że gdyby się zaangażował,

"Ja tylko bym powodował problemy, ponieważ oni nie zrobią tego, co ja chcę zrobić. I nie mam już więcej nad tym kontroli, zrobiłby się tylko syf. Więc powiedziałem: "Ok, pójdę w swoją stronę i pozwolę im pójść w swoją. "
Pomimo zastrzeżeń Lucasa, Disneyowskie postawienie na nostalgii widać się opłaciło, gdyż film uzyskał zarówno świetne opinie i rekordowe zyski kasowe, zarabiając miliard dolarów szybciej niż jakikolwiek inny film w historii, w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

A Wy co myslicie? Czy seria powinna pozostać w rękach Lucasa czy jednak Disney robi dobrą robotę? Dajcie znać w komentarzach.

3 komentarze:

  1. Byłam w kinie na nowych Star Wars i moim zdaniem Disney robi dobra robotę. Nowa cześć jest lepsza niż starsze.
    /Katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą Sagę i cieszę się że Disney ją przejął

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad. Jeśli chodzi o Przebudzenie mocy to hmmm trochę za dużo odniesień do Nowej Nadziei i to mnie tak poraziło w tym, kilka scen jest bardzo podobna do tych z 4 części. Mam nadzieje, że w 7 tego nie będzie. A tak poza tym to nie czepiam się. Całkiem spoko to wyszło. Dla mnie najlepszymi SW na zawsze pozostaną stare Gwiezdne Wojny od 4 do 6. Niestety nie trawie tych od 1 do 3.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya