1/25/2016 7

[Recenzja] Star Wars. Tajemnice imperium.

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki - "Star Wars. Tajemnice imperium.", którą dostałem od Wydawnictwa Zielona Sowa. Jest to nowy produkt na rynku i niedawno wszedł do sklepów. "Tajemnice imperium" to książka dla osób, które chcą się dowiedzieć więcej o ciemnej stronie mocy. Znajdują się w niej interesujące fakty, liczne opisy projektów, dzięki którym można samodzielnie wykonać podkładkę pod kubek czy model ATAT’a, a także zabawy zachęcające do użycia wyobraźni. 

Jesteście ciekawi jak książka wygląda w środku oraz czy warto ją kupić lub poznać moją opinie? Zapraszam wszystkich do dalszego czytania! 


OGÓLNE INFORMACJE
Tytuł: Star Wars. Tajemnice imperium. Projekty, gry i zabawy
Seria: Star Wars
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Zielona Sowa
Język wydania: polski
Data premiery: 2016-01-22
Cena: 16,49 zł (EMPIK)
Forma: książka


RECENZJA
Książka już pierwszy rzut oko wygląda zachęcająco jak dla fana Star Wars. Książka zawiera bardzo dużo, a zarazem ciekawych informacji na temat złych bohaterów w książce. Chociaż najwięcej informacji jest o Anakinie Skywalkerze (Darth Vader). Opisy są bardzo fajne, chociaż większość informacji już znałem to i tak z wielką chęcią je przeczytałem.
Książka oprócz opisów zawiera bardzo dużo różnorodnych zabaw. Jednym z przykładowych zabaw, która spodobała mi się to ta w której musimy wykazać się swoją wiedzą z filmów i napisać słynne słowa jakie wypowiedział Darth Vader. Nie wiem czy jest jakiś fan sagi, który nie zna jego słynnych zdań, a na pewno przede wszystkim tych:
Vader: ... Obi-Wan nie powiedział ci nigdy, co się stało z twoim ojcem?
Luke: Powiedział mi wystarczająco wiele. Ty go zabiłeś!
Vader: Nie Luke, to ja jestem twoim ojcem!
Luke: Nie… nie… to nieprawda. To niemożliwe!
Dodatkowo w środku książki znajdują się strony z dużą ilością bardzo fajnych naklejek, ale również z materiałami do wyrwania. Bardzo spodobały mi się zakładki do książek. Do wyboru są trzy z Darth Vaderem, Szturmowcem oraz Chewbaccą. Nawet czytając po raz kolejny książkę "Saga Ognia i Wody. Gniewna fala." już skorzystałem z zakładek i użyłem tą z Chewbaccą.
Również w środku razem z materiałami do wyrwania znajdowały się żetony do gry memo. Jak to zobaczyłem to się ucieszyłem, bo jak byłem mały lubiłem grać w gry takiego typu. Nawet już na drugi dzień grałem razem z moją siostrą. Bawiliśmy się bardzo przy tej grze, bo mogliśmy wrócić do dziecięcych, najmłodszych lat.
Reasumując książka jest idealna dla każdego młodszego jak i starszego fana "Gwiezdnych Wojen". Wykonana solidnie i przemyślanie. Zdjęcia znajdujące się w niej bardzo przyciągają oko. Gorąco zachęcam do kupna, bo nie jest droga, a może zrobić frajdę dla Ciebie lub dla twojego dziecka, przyjaciela. Jeśli ktoś Chciałby kupić polecam ofertę w EMPIKU, ponieważ trwa promocja [link].

Książke oceniam na 10/10.

Lubicie sagę Gwiezdnych Wojen? Zamierzacie kupić tą książkę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Super recenzja. Na pewno kupię. Bardzo lubię całą Sagę Gwiezdnych Wojen. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś u ciebie na blogu pojawi się recenzja z Gwiezdnych Wojen. Bardzo bym tego chciał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam sagę gwiezdnych wojen, a książka wygląda na naprawdę ciekawą i fajną muszę ją kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo lubię takie książki do uzupełniania. Może kupię
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka rzeczywiście świetnie wygląda nie tylko na zdjęciach, ale również na żywo! Świetna recenzja! Tylko wkradł się mały błąd - nie jest to opracowanie zbiorowe, autorem tej książki jest pani Anna Sobich-Kamińska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie książka wygląda ale watpie ze kupie, bo jestem dziewczyną :D
    /DOMINIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę to kupić, bardzo lubię Gwiezdne Wojny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyśle o tym. Moje córki też lubią Gwiezdne Wojny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya