1/30/2016 11

Polska czołówka do nowego serialu Disneya - 'Mariculum: Biedronka i Czarny Kot'

Tak jak wszyscy wiedzieliśmy Lanberry (Małgorzata Uściłowska) wschodząca gwiazda polskiej muzyki zaśpiewała wraz z Jakubem Jurzykiem polską czołówkę serialu Miraculum: Biedronka i czarny kot! Zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania, gdzie poznacie tych piosenkarzy oraz wysłuchacie i obejrzyjcie teledysk!

Lanberry- Lanberry tak naprawdę nazywa się Małgorzata Uściłowska. Swój talent szlifuje od dzieciństwa, jednak poważną pracę z głosem rozpoczęła w 2010 roku. Na jej prywatnym profilu w serwisie YouTube znajdziemy kilka coverów znanych hitów. Warto przypomnieć, że Lanberry w 2014 roku uczestniczyła w polskiej edycji programu X Factor. Debiutancki singiel "Podpalimy Świat" 10 września 2015 roku pojawił się w Gorącej 20 Radia ESKA. Jak wiemy artystka eksperymentuje z muzyką elektroniczną, która doskonale sprawdzi się na klubowych parkietach. Warto dodać, że żywiołem nowej gwiazdy jest...scena! To ona jej dodaje pozytywnego kopa do działania. Nowy utwór jest niezwykle rytmiczny przez co ma ogromną szanse na sukces!

Kuba Jurzyk- Kuba ma 24 lata. Pochodzi z Grodziska Mazowieckiego. Jest uczniem 3  klasy Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. F. Chopina w Warszawie na wydziale wokalno-estradowym. Skończył szkołę muzyczną I stopnia w klasie saksofonu oraz liceum o profilu muzycznym. Kuba śpiewa od 2 roku życia. W liceum należał do chóru szkolnego, z którym jeździł na festiwale i konkursy. W 2012 roku zagrał rolę Judasza w musicalu „Jesus Christ Superstar” wystawianym na deskach teatru Palladium. Do sukcesów Kuby należy występ w koncercie kolęd w Operze Narodowej oraz Operze Leśnej w Sopocie. Jego idolami wokalnymi są: Lenny Kravitz oraz Johnny Legend, a gatunkami muzycznymi, w których czuje się najlepiej są soul, r’n’b, blues i funky. Również jak Lanberry, brał udział w polskiej edycji X Factor.

CZOŁÓWKA


TEKST
Tak na codzień?
Jestem Marinette,
zwyczajna dziewczyna ze zwyczajnym życiem,
ale skrywam w sobie coś o czym nie wie nikt.
To moja tajemnica!

Każdego dnia
do szkoły gnam,
bo tam jest on - cudowny tak.
Gdy spojrzę, ja wnet chowam się.
Co mnie myśli? Kto to wie?

Oh-oh-o. Zakręcił w głowie mi.
Oh-oh-o. On chyba mi się śni.
Oh-oh-o. A gdy ktoś kłopot ma, zmieniam się raz dwa!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Mirakulum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

To ja ten kot, co wielbi ją,
lecz wszystkie me starania na nic są.
Gdy blisko jest, na sercu lżej.
Tak wiele już zawdzieczam jej.

Oh-oh-o. Miłość prowadzi mnie.
Oh-oh-o. Zawsze być przy niej chcę.
Oh-oh-o. Niech szczęście dłużej trwa, zmieniam się raz dwa!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Mirakulum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Mirakulum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

Mam super dar (Mam super dar!)
Gaśnie zły czar (Zły gaśnie czar!)
Tak działa moc Mirakulum!
Mam super dar, a w sercu żar. (A w sercu żar!)
Dodaje mi sił miłości duch.
Mam super dar!

Będziecie oglądać nowy serial Disneya?

11 komentarzy:

  1. Czekałem, czekałem, czekałem no i się doczekałem. Piosenka wyszła im po prostu BOSKO. Co chwila ją słucham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równiez bardzo mi się podoba :) Kawał dobrej roboty.

      Usuń
    2. Uzależniłam się od tej piosenki. Jest genialna. Dziękuję.

      Usuń
  2. Super piosenka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wykonanie, Polskie piosenki zawsze fajne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wykonanie.Uwielbiam głos Jakuba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie do cb Mateusz, czy podasz mi gmail wydawnictwa Ameet dla blogów? Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie współpracuje z Ameetem, sam nie wiem jaki jest ich Gmail dla blogerów.

      Usuń
  6. Super są te słowa. Śpiewam często tą piosenkę w domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna piosenka! Postarali się

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł i super piosenka! Często jej słucham. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya