1/05/2016 11

[Miesiąc z serialem] Styczeń - "Soy Luna"

Nowa seria na blogu, która będzie pojawiać się co miesiąc. Przez cały dany miesiąc będą pojawiać się nowinki o danym serialu, aktorach grających w nim i wiele innych postów. Mam nadzieję, że nowa seria Wam się spodoba. Miesiąc styczeń będzie o nowym serialu, który dopiero zadebiutuje w telewizji, a mianowicie "Soy Luna". Pewnie już zauważyliście, że ostatnio na blogu, pojawia się o tym serialu więcej postów, a właśnie przez tą nową serię. Dzisiejszy post, jest takim wprowadzającym do serii, ale zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie podstawowe informacje o serialu.

Soy Luna – argentyńska telenowela, która ma pojawić się na ekranach w 2016 roku. Producentem serialu jest argentyński koncern telewizyjny Pol-ka, – ten sam, który wyprodukował telenowelę Violetta, a twórcą: Disney Channel Latin América we współpracy z Disney Europe i Middle East & Africa.

Główni bohaterowie (Stan 05/01/2015):

Karol Sevilla
Ruggero Pasquarelli
Valentina Zeneze
Lionel Ferro
Michael Ronda
Agustín Bernasconi
Katja Martínez
Ana Jara
Malena Ratner
Carolina Kopelioff
Gaston Vietto

Informacje o serialu

W serialu wystąpi międzynarodowa obsada, na czele z meksykańską aktorką Karol Sevilla w roli Luny oraz włoskim aktorem i gwiazdą Disney Channel Ruggero Pasquarellim (znanym z Violetty). Serial będzie miał swoją premierę w Disney Channel w całej Ameryce Łacińskiej i Europie w 2016 roku. Soy Luna ma łączyć w sobie komedię, dramat i romans, zawierać wiele tajemnic i oryginalną muzykę. Grają w nim Meksykanin Miachael Ronda, argentyńscy aktorzy Valentina Zenere, Agustín Bernasconi, Lionel Ferro, Carolina Kopelioff, Katja Martínez, Chiara Parravicini i Malena Ratner, a także Hiszpanka Ana Jara oraz Chilijczyk Jorge López. Produkcja serialu – składającego się z 80 odcinków po 45 minut – rozpoczęła się latem 2015 roku. Reżyserami są Jorge Nisco i Martín Sabán.



Mam nadzieję, że seria się Wam spodoba. Dzisiejszy post to takie ogólne informacje o serialu. Zawsze tak będzie na początku każdego miesiąca. Później zobaczycie, jakiego typu będą posty. Już jutro kolejny o Lunie, gdzie będą znajdować się najbardziej szczegółowe opisy głównych bohaterów, potwierdzonych jak na razie.

11 komentarzy:

  1. Już mi się podoba ta seria. Nie mogę się doczekać postów!
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria. Ale mogłeś wybrać inny serial. Mam nadzieję, że będzie jakaś sonda, w której zdecydujemy o czym chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego kopiujesz pomysły Dżesiki z bloga DiesneyAllForFans????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kopiuję jej pomysłów. Już w grudniu myślałem o tej serii i o paru innych, które wkrótce sie pojawią. Pisałem o tym w poście 24 grudnia z okazji rocznicy bloga. To, że Dzesiki blog ma podobną serię to tylko zbieg okoliczności. Nie macie mi nic do narzucenia. Ja mam sumienie czyste.

      Usuń
    2. Coś ciężko w to uwierzyć.Nie pierwszy raz już coś kopiujesz podobno.Dżesika już dawno powinna to gdzieś zgłosić.

      Usuń
    3. Jeśli nie wierzysz no cóż. Nie jest mi z tego powodu źle, bo wiem że mówię prawdę. Jeśli nie wierzysz to zobacz sobie post z 24 grudnia. Nawet ci moge link dać - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2015/12/to-juz-drugi-rok-z-wami.html.
      Poza tym z Dżesiką mam już wszystko ustalone, wyjaśnione. Nie kopiuję od innych pomysłów na posty ani ich. Kiedyś, dawno już to robiłem, ale od czasu współpracy z Disneyem nie kopiuję jeśli serio ci się nie podoba coś, nie musisz naszego bloga odwiedzać. Jeśli tylko coś się wam nie spodoba to hejtujecie. Pierw przeanalizujcie wszystko czy nie oskarżacie kogoś bezpodstawnie.

      Usuń
    4. Mati nie przejmuj się hejterami i to jeszcze ANONIMOWYMI, pewnie to jest osoba, która cie nielubi, bo jest nie po jej stronie, zazdrosci ci sukcesu lub jakis stary redaktor. Ja ci ufam i masz na to dowody wiec, niech sobie piszą co chcą i nie hejtami nie przejmuj.

      Usuń
    5. *nie osoba, tylko osoby. Ja dodałam jeden komentarz. I zgadzam się z tym anonimem, ponieważ Dżesika sama przyznała, że kopiujesz z jej bloga. Ja nie chcę nikogo hejtować, jednak nie tylko ja to zauważyłam (↑→), a przede wszystkim Dzesika i inne czytelniczki bloga. Sama przyznała, że to nie był pierwszy raz i załatwialiście to sami. Dżesika ma taką samą serię. Przypadek? I pewnie też nie chciałeś na styczeń poświęcić serial "Liv i Maddie" do tej serii?
      PS. to nie moja wina, że posiadam konta na google- nie jest mi on do niczego potrzebny.

      Usuń
    6. Ja wiem swoje, pisze prawdę cały czas i nie zmienię zdania, bo wtedy byłbym przeciwny sobie. Jeśli Wam się nie podobają moje posty, pomysły, blog to po co wchodzicie tu? Nikt Was tu nie trzyma, nie każemy Wam tu wchodzić co chwila. A jeśli chcecie wchodzić to wchodźcie ale przed oceną to pomyślcie czy macie racje. Przypadki i podobieństwa się zdarzają. No ale zawsze wy wiecie lepiej, mam dość kłótni. Wolimy pisać do kilku osób, ale takich które nas lubią, nasze posty a nie które co chwile marudzą i nas hejtują. Jak się Wam coś nie podoba to nie odwiedzajcie nas, nie potrzebujemy was marudy, wasze komentarze są zbędne i tyle. To, że nas jedna i ta sama osoba co chwile oskarża o kopiowanie niczym nie zadziała. Specjalnie będziemy pisać dalej posty, nie załamiemy się. Więc do osób, które myślę że kopiuje pomysły. To jest kłamstwo, pomysły na posty sam wymyślam, że czasem się powtarzają na blogach to tylko przez to, że Disney dał nam podobny materiał lub to zbieg okoliczności. Przecież nie tylko na moim blogu i Dzesiki jest taka sama seria postów. Ludzie porozglądajcie się trochę na inne blogi, a później oceniajcie.

      Usuń
    7. Ale anonimy mają rację !!!!

      Usuń
    8. Nie mają. To naprawdę wiele zbieg okoliczności, no ale jak nie wierzycie to wasza sprawa ja jestem przy swoim zdaniu.

      Usuń

Copyright © Świat Disneya