8 listopada 2015

[Stylizacje Gwiazd] Dove Cameron i Martina Stoessel

Gwiazdy Disneya są inspiracją dla swoich fanów, nie tylko w życiu, ale także w modzie. Fani na bieżąco śledzą poczynania aktorów - ich publiczne wystąpienia czy sesje zdjęciowe, a następnie próbują odtworzyć ich stylizacje z ubrań z lokalnych sklepów bądź po prostu skupiają się na poszczególnych elementach ubioru i szukają odpowiedników w polskich sieciówkach. 

Dzisiejszym postem pragnę rozpocząć nową serię modową o nazwie "Stylizacje Gwiazd". W rozwinięciu post stylizacja Dove Cameron i Martiny Stoessel! Zapraszam!


DOVE CAMERON

Dziś zaczniemy od gwiazdy, która była niedawno w Polsce, a mianowicie chodzi mi o główną bohaterkę serialu "Liv i Maddie", czyli Dove. Stylizację, którą dziś wybrałem będzie to ta z pobytu w Polsce! Dove ubrała się w stylu słowiańskim. 

Koronkowy top 39,90 zł: *klik*
Czarna spódnica w kwiaty 39,90 zł: *klik*
Czarne rajstopy 29,90 zł: *klik*
Szpilki 169,15 zł: *klik*





MARTINA STOESSEL

Znana z serialu "Violetta" jako główna bohaterka. Stylizację, którą jej wybrałem pochodzi również z Polski. Jej szczególnym znakiem rozpoznawczym są wysokie buty. Zazwyczaj w jej stylizacjach dominuje biel. 

Biała sukienka 149,90 zł: *klik*
Czarne buty koturnowe 129,00 zł: *klik*



Ceny mogą być wysokie, więc można poszukać tańszego odpowiednika w innym sklepie.

Podobają Wam się wybrane stylizacje?

6 komentarzy :

  1. super post, jak zwykle.
    spróbuje się ubrać jak Dove
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na posty, na różnych blogach takie były ale już przestano, a bardzo je lubiłam, teraz mam gdzie wchodzić i co czytać. Pozdrawiam
    /Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :3 Genialny pomysł. Oczywiście zainteresowałam się Tini bardziej, ale Dove jest też ładna. Ceny wydają się przerażające, ale jakby znalazło się właściwego projektanta to chyba każdy wbiłby się w "siedzenie". Szkoda, że w polskich sieciówkach Look by Tini wykupiony. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze wczoraj buty były dostępne. Jak szybko wykupiono.

      Usuń
  4. Niesamowicie podoba mi się look Tini !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stroje, mam nadzieję, że zrobisz też coś dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka