11/20/2015 4

[Recenzja] Płyta "LO MEJOR DE VIOLETTA"

Dziś przychodzę do Was z recenzją nowej płyty, która premierę miała dziś! Płytę odrazy jak dostałem to przesłuchałem, czy wszystko dobrze gra, obejrzałem zdjęcia i postanowiłem, że jeszcze dziś dla Was napiszę tą recenzję.

W rozwinięciu znajdziecie moją ocenę oraz 10 zdjęć obsady w Polsce, które są dodatkiem do płyty.


Ogólne informacje

Tytuł: Lo Mejor De Violetta PL (pl. Najlepsze z Violetty)
Wykonawca: Violetta
Dystrybutor: Universal Music Polska
Data premiery: 20-11-2015
Rok nagrania: 2015
Dostępność: Polska
Cena: 42,99 zł. (promocja z okazji premiery - 38,49 zł.)

Tracklista
Na krążku znajduje się osiem piosenek z sezonu pierwszego i po pięć z drugiego i trzeciego. W sumie dając osiemnaście piosenek:

                                                              1. En Mi Mundo
                                                              2. Hoy Somos Mas
                                                              3. En Gira
                                                              4. Veo Veo
                                                              5. Juntos Somos Mas
                                                              6. Supercreativa
                                                              7. Codigo Amistad
                                                              8. Te Creo
                                                              9. Como Quieres
                                                             10. Underneath It All
                                                             11. Ser Mejor
                                                             12. Nuestro Camino
                                                             13. Amor En El Aire
                                                             14. Junto A Ti
                                                             15. Soy Mi Mejor Momento
                                                             16. Voy Por Ti
                                                             17. Encender Nuestra Luz
                                                             18. Podemos

Recenzja:

Pierwsze moje wrażenie to "łał". Okładka pięknie wygląda. Nareszcie nie ma tego różu co mnie strasznie drażni na innych krążkach. Okładka płyty pierwszy raz bardzo mi się podoba. Zdjęcia bonusowe w płycie są bardzo ładne, myślałem jednak, że będą takie, których nie widziałem jeszcze, jednakże widziałem już wszystkie w internecie - ale naprawdę są piękne i dobrze, że są one w tej płycie bonusem. Zdjęcia są wykonane na lakierowanym papierze.


Tym razem książeczka, która zawiera zawsze słowa piosenek i autorów, zawiera tym razem tylko tytuły piosenek oraz imienia autorów piosenki no i oczywiście imiona kto je wykonuje. Dodatkowo jest karteczka z informacjami o konkursie.


Piosenki wybrane idealnie lecz jest jednak jeden duży minus - brak piosenki "Cresimos Juntos". Jest to naprawdę wielki minus. Płyta jest pożegnalną serialu i nie mogło zabraknąć tej piosenki, ponieważ to ona podsumowuje cały serial. Naprawdę jestem za to bardzo zły.


Ocena
Wygląd: 10/10
Zawartość: 10/10
Muzyka: 9/10
Sumując: 29/30

Płyta ogólnie jest super! Każdy V-Lovers z Polski musi ją mieć w swojej kolekcji! 

Posiadacie już swój krążek? Czy jednak macie zamiar kupić?
Piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Wow, tak szybko recenzja, płyta jest piękna, mam nadzieję, że rodzice mi ją kupią
    /katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam już tą płytę! Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się recenzja i przez nią chyba się skuszę kupić tą płytę. Pozdrawiam

    /Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zdjęcia bonusowe lepsze to niż książeczka z słowami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya