9/23/2015 3

Quiz: Którym trytonem jesteś?

Dzisiaj quiz dla chłopaków. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam
Cię do wzięcia długopisu do ręki i zaznaczania odpowiedzi na kratce.
Po tym quizie dowiesz się, do którego z trytonówjesteś bardziej podobny.

1. Jesteś osobą, dla której Twoja druga połówka jest wszystkim?
a. Tak
b. Prawie wszystkim

2. Często postępujesz pochopnie?
a. Nie
b. Tak

3. Słuchasz rad innych?
a. Nie od razu
b. Nie

4.Jakie masz podejście do swoich obowiązków?
a. Niestety są i trzeba je zrealizować
b. Na luzie

5. Jak szybko pływasz?
a. Najszybciej jak umiem
b. Jestem najszybszy i najlepszy

6. Ważna jest dla Ciebie rodzina i dom?
a. No pewnie
b. Wszystko się zmienia, czasem trzeba ich zostawić

7. Jeśli dowiesz się, że ktoś Ci bliski potrzebuje pomocy?
a. Biegnę bez wahania z pomocą
b. Muszę zobaczyć, czy mam akurat czas.

Większość odpowiedzi A:
Jesteś zdecydowanie podobny do Zaca. Jesteś facetem, ale masz również wrażliwe uczucia, dbasz o swoich bliskich i śpieszysz im z pomocą.

Większość odpowiedzi B:
Jesteś odzwierciedleniem Erica. Jesteś szalony, masz podejście na luzie, lubisz swoich przyjaciół, ale nie są oni dla Ciebie całym światem.

Piszcie w komentarzach co Wam wyszło?

3 komentarze:

  1. Mi wyszło więcej A więc Zack no i zgadzam się jestem podobny z zachowania do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło że Zac, choć szczerze mówiąc wolałbym być Eric'em :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kobietom, zrobiłam test i moja męska wersja jest podobna do...

    ...Zaca

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya