7/06/2015 1

Serialowy Cam również odwiedził "H2O: Wystarczy Kropla"

Nie dość dawno, w kwietniu dokładnie :), pisałem post o tym, że Gemma Forsyth serialowa Evie wystąpiła gościnnie w "H2O: Wystarczy Kropla". Przypomnienie [Gemma w H2O]. Ale to nie pierwsza osoba jeszcze wcześniej pisałem o Lucy Fry, która również gościnnie wystąpiła w tym samym serialu. Przypomnienie [Lucy w H2O]. Dziś za to dowiedziałem się z aska o seialu"H2O: Wystarczy Kropla", że Cam serialowy Dominic również wystąpił w tym serialu, w rozwinięciu więcej informacji.


Dominic zagrał w odcinku Dwunastym Sezonu 1 "Efekt Syreny".
Jest jednym z chłopaków, którzy poddali się urokowi Cleo w czasie pełni. Nic on nie mówi jest to epizodyczna wizyta tak jak Lucy.

LINK DO ODCINKA: EFEKT SYRENY 



1 komentarz:

  1. Wiedziałam,że to on.Dawno ogladałam.Tez mnie to zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya