5/07/2015 0

Dominic Deutscher- aktor,piosenkarz,wędkarz...

Myślałam już , że zrobię kolejny opis w sobotę, ale wyrobiłam się na dzisiaj :)

Dominic ,, Dom'' Deutscher urodził się 31 marca 1992 roku w Brisbane,Australii (ma teraz 23 lata). Ma 173 cm. Jest aktorem, wędkarzem, piosenkarzem (chociaż nie znalazłam żadnej jego piosenki) oraz zajmuje się testowaniem gier video.



Nie chcę wiedzieć co jest na 4 zdjęciu... :O


Dom kocha podróżować i uwielbia snowboard. Świadczą o tym zdjęcia na jego Instagramie:


W sumie ma 3 psy . Wiem ,że jego ulubiony (biało-czarny) wabi się Harry :) . Oto wszystkie psy:


Zagrał m.in. Cama w ,,Mako Mermaids'',


Mike'a w thrillerze ,,Charge over you",

i Ryana White w serialu ,,Morski Patrol'' z 2007 roku:

Nie wiem , wydaje mi się ,że ten po prawo to Dom, ale nie chcę was wprowadzić w błąd. 

Ciekawostka (znalazłam na tę chwilę jedną, potem jeszcze coś dodam):
Kiedy był mały na plaży zasypał się  piaskiem po samą szyję . Na zdjęciu obok niego jest jego tata:

Słodziak z niego <3:


Myślę,że to wszystko o Domie. Jak znajdę jeszcze jakiś element jego biografii to zaktualizuję post:)
.
.
.
A teraz czas na...no właśnie...piszcie w komentarzach propozycje o kim ma być następny post :) !!! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya