10/28/2014 0

[Konkurs] Mój ulubiony bohater - WYNIKI


Przepraszam, że przedłużyłem ale nie mogłem zdecydować, która praca była najlepsza ale mam już wyniki. W rozwinięciu dowiecie się kto wygrał. Proszę by osoby z 1 i 2 miejsca podały swoje adresy gdzie ma być wysłana nagroda. A osoby na 3 miejscu i wyróżnione prace o podanie konta do fb lub numeru gg i tam zdecydujesz gdzie chcesz być adminem na Fanpage czy Blog. A jeśli wygrałeś a nie chcesz być ani adminem ani blogerem to nie podajesz nic tylko piszesz "Rezygnuję z nagrody". Wszystkie te informacje wysyłajcie na e-mail mati0401.1999@o2.pl  Jeśli nie napiszecie do mnie do 31.10.2014 to nagrody przepadają tak samo jak adminowanie.
Nie miało być wyróżnień ale chciałem jak najwięcej osób wynagrodzić za tak dobre prace.


1 miejsce 
Dominika Nowak

2 miejsce 
Wiktoria Przynarowska

3 miejsce 
Justyna H.

Wyróżnienia
Ola Pawlak 
Michał Kowalski

Gratulacje !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya