8/30/2014 0


Piosenki Sireny są wyjątkowe. Jak już ujęłam w poprzednim poście, nie są typowo amerykańskie. Tekst jest prosty, jak i melodia. Poprzednim utworem było " Way I'm feeling". Teraz czas na "Flow so free"! Zapraszam do rozwinięcia!




Piosenka ta ma podobną tematykę co poprzednio omawiana.
Sirena śpiewa a Dawid wpatruje się w nią z uśmiechem.

Oryginalny tekst:


Something goes wrong
Hard to hold on
I must be brave!
With you in my life
And everything's right
I can' t be afraid!

With those thoughts in my head
All that things you said
And I'm still holding on!

Time stands still
When you come around
Call on me!
I break the rules
To feel your love
Flow so free!

Walls tumble down
I fall to the ground
Your words seem so clear!
You thought me how to dream
Beyond what I'd seen
I know that you' re here!

With those thoughts in my head
And all that you said
And nothing more to fear!

Time stands still
When you come around
Call on me!
I break the rules
To feel your love
Flow so free!

Walls tumble down
I fall to the ground
Your words seem so clear!
You thought me how to dream
Beyond what I'd seen
I know that you' re here!


With those thoughts in my head
And all that you said
And nothing more to fear!


Time stands still
When you come around
Call on me!
I break the rules
To feel your love
Flow so free!


Tłumaczenie:

Coś idzie źle
Trudno utrzymać się
Muszę być odważna!

Z Tobą w moim życiu
I wszystko jest dobrze
Nie mogę się bać!

Z tymi myślami w mojej głowie
Wszystkimi rzeczami, które powiedziałeś
A ja wciąż trzymam się!

Czas wciąż stoi
Kiedy przychodzisz
Wezwij mnie
Łamię zasady
By poczuć Twoją miłość
Płynę tak wolno!

Ściany runą
Spadam na ziemię
Twoje słowa wydają się być takie oczywiste!
Myślałeś o mnie we śnie

Poza tym co widziałam
Wiem, że tu jesteś!

Z tymi myślami w mojej głowie
wszystkim co powiedziałeś
I nic więcej by się bać.

Czas wciąż stoi
Kiedy przychodzisz
Wezwij mnie
Łamię zasady
By poczuć Twoją miłość
Płynę tak wolno!

Ś
ciany runą
Spadam na ziemię
Twoje słowa wydają się być takie oczywiste!
Myślałeś o mnie we śnie

Poza tym co widziałam
Wiem, że tu jesteś!


Z tymi myślami w mojej głowie
wszystkim co powiedziałeś
I nic więcej by się bać.


Czas wciąż stoi
Kiedy przychodzisz
Wezwij mnie
Łamię zasady
By poczuć Twoją miłość
Płynę tak wolno!

Przeglądając serwis YouTube na temat tej piosenki natknęłam się na ciekawe wideo. Film przedstawia piosenkę 'Flow So Free' w języku greckim. Warto posłuchać!
Podam link, bo niestety mam problemy aby wstawić pełne wideo ;/


Co o tym myślicie? Mi się podoba. To chyba na tyle :)
W poniedziałek szkoła ;) Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać :D
Miłej nocki i do zobaczenia! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya