8/11/2014 0

Ciao!

Ciao! :)
Jestem tu nowa.
Opowiem Wam trochę o sobie.

Nazywam się Lodo, prawdziwego imienia nie zdradzę ;p
Może kojarzycie mnie z mojego bloga - Better Than Words Fanfiction ;p
Jestem z okolic Krk, mam 15 lat. Uwielbiam serial H2O tak jak i Mako Mermaids.
Jestem Directioner i LodoFanatic. Myślę, że wiecie o co chodzi ;)
Jestem także Simmer lub po polsku Simomaniakiem :) Ubóstwiam tą grę! Już na tą chwilę jestem pewna, że czwarta część wyląduje w moich rękach we wrześniu. ;)
Moim idolem jest Niall Horan. <3 Moje Hobby to nauka języków obcych. Ale nie tylko. Wszystko co ma związek i kontakt z wodą. Czyli nurkowanie, pływanie i snorkeling. :P
Uwielbiam też blogować. Dlatego pod wplywem weny zaczełam pisać Fanfiction :)
Kocham Horrory. Interesuje się zjawiskami paranormalnymi. To chyba tyle! :D A.. będę się podpisywać po prostu Lodo.
Mam nadzieję, że mnie polubicie :)
Miłego wieczoru,
Lodo C.
A.. zapomniałabym dodać, jestem fanką Ghost Hunters <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya