4/12/2014 2

Nowe Tweety

Z powodu że nie miałem laptopu dodawałem mało postów ale to się zmieni bo wrócił :) Cieszycie się ? W tym poście będę chciał wam podać tweety bohaterów z tłumaczeniem (nie będę ich oceniał, mam nadzieję że wy je ocenicie) Będę dodawał tylko te najważniejsze.

Pierwszy tweet jest Amy - serialowa Sirena, gdzie napisała i podała zdjęcie :

Tłumaczenie : Mamy oficjalny Instangram, dostań się na niego




Więcej tweetów w rozwinięciu 

Kolejny tweet jest też Amy :
Tłumaczenie : Moi piękni mer przyjaciele @IsabelDurant1 @AllieBertram @gemmaforsyth @Alex_Cubis



Następny tweet jest podany dalej prze Amy :
Tłumaczenie : Magicznie @OfficialMako oddanych na czerwonym dywanie



Tym razem tweet jest Kerith serialowej Rity. Jej tweet napisany był 21 marca co oznacza, że wtedy miała urodziny. Przepraszam, ale nie wiedziałem że ma je wtedy. Za niedługo będzie kolejny post o urodzinach wszystkich bohaterów serialu. A teraz wracajmy do tweetu :
Tłumaczenie : Dziękuję @ufojmsp i @OfficialMako za pyszne urodziny! Tak piękne!




I kolejny a zarazem ostatni tweet jest Alexa serialowego Erika, Który gra drugiego trytona w serialu :

Tłumaczenie : Mój ogon i będzie dobry czas ...




Kopiowanie i spisywanie surowo zabronione (Jak zauważę plagiat to zgłaszam stronę)

2 komentarze:

  1. Parę lat temu oglądałam h2o i kochałam ten serial niestety na próżno szukam w internecie odcinków po polsku lub z napisami Mako Mermaids. Czy znasz jakąś stronkę gdzie będą te odcinki była bym bardzo wdzięczna. GG: 40115367

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie "Mako Mermaids" to nawet lepszy serial ;). Jakoś bardziej mi się podoba ;). Po polsku, z tego, co mi wiadomo, jest tylko 8 odcinków. Ale jeśli chcesz, to wiem, gdzie znaleźć napisy angielskie, bo wiesz, nie zawsze wszystko słychać, no i możesz podszkolić język. Ściągasz serial z yt, a potem wkładasz napisy i OK.

      Usuń

Copyright © Świat Disneya