6/29/2018 12

[Ramówka] Wakacje w Disney XD


Pierwszy tydzień wakacji za nami. Mam nadzieję, że ten czas spędziliście dobrze i kolejne tygodnie również będą dla Was bardzo dobre. Dzisiaj przychodzę do Was z ramówką Disney XD na lipiec, która niestety jest dość uboga. Odział tego kanału na wakacje nie oferuje tak dużo jak siostrzany kanał Disney Channel


Pokémon seria: Słońce i Księżyc – 25-29 czerwca, 2-6, 9-13, 16-20 lipca;
Greenowie w wielkim mieście – 25-29 czerwca, 2-6 lipca;
Furiki – 7, 14, 21, 28 lipca
Wielka Szóstka: Serial – 4, 11, 18, 25 sierpnia

wkrótce więcej nowości...

12 komentarzy:

  1. Wiecie gdzie mozna oglądać całe odcinki Andi Mack ?
    Albo czy znacie jakiś stream do telewizji Disney Channel US

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na wyjeździe, jak wrócę to wyślę link :) Wracam w weekend

      Usuń
    2. Cześć, przepraszam że tak długo czekałaś, ale nie mogłem znaleźć linku do odcinków. Tak więc tutaj masz odcinki:
      https://www.dailymotion.com/MAZAXIIA/videos?sort=visited
      https://www.dailymotion.com/watchseriesbetus
      https://www.dailymotion.com/MariesTV

      Na tych kanałach znajdziesz odcinki z 1 jak i 2 sezonu :)

      Usuń
  2. Mi się zdaje ze Andi Mack będzie emitowana w Polsce😂Ale chciał bym się zapytać kiedy 2 sezon The Lodge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podejrzewam że 2 sezon The Lodge będzie dopiero na jesień, ale to jeszcze nic nie potwierdzone !

      Usuń
    2. A co do Andi Mack to już straciłam nadzieję 😢

      Usuń
    3. The Lodge też sądzę że będzie jesienią, a Andi Mack nie będzie raczej w Polsce. Jeśli by miała być to już dawno.

      Usuń
    4. W sumie racja, szkoda bo Andi Mack jest fajnym serialem. Według mnie polski disney channel ma słabą ofertę programową, ale i tak jest dobrze.

      Usuń

Copyright © Świat Disneya