4/03/2018 4

I rocznica koncertu TINI w Polsce w ramach trasy "Got Me Started Tour"


Got Me Started Tour – pierwsza solowa trasa Martiny Stoessel, która obejmowała Europę i Amerykę Południową. Podczas trasy Tini wykonała piosenki ze swojej debiutanckiej płyty – Tini, jak również utwory z serialu Violetta oraz covery piosenek innych artystów. W Polsce planowane były trzy koncerty, jednak odbyły się tylko dwa: 3 kwietnia 2017 w Krakowie i 6 kwietnia 2017 w Łodzi. Koncert z Gdańska, który miał się odbyć 5 kwietnia został odwołany z powodu problemów logistycznych i technicznych.


Dzisiaj mija równy rok od pierwszego solowego koncertu TINI w Polsce w mieście Kraków, w którym wziąłem udział. Całe wydarzenie było niesamowitą przygodą dla mnie. Martina Stoessel to jedna z dwóch moich ulubionych artystek, na której koncert zawszę pojadę, ponieważ to bardzo świetna sprawa! Koncerty na żywo, spotkanie z idolem wiele znaczy dla każdego. Czuć tam super atmosferę i niesamowity kontakt z artystą. Sądzę, że każdy z Was powinien chociaż raz wybrać się show swojego ulubionego artysty.


W Krakowie koncert pamięta bardzo dobrze. Był to mój 2 taki większy występ i za każdym razem organizacja koncertu była dość dobra i sprawna. Show było niesamowite, mimo tego że arena cała się nie sprzedała jak i scena była dość okrojona. No ale na koncerty nie idzie się dla sceny, a dla artysty! Ja bawiłem się na koncercie świetnie i nie czuję, że to już rok minął. Pamiętam to jakby było parę dni temu. 


Show uważam za bardzo udane. Jeśli tylko mógłbym to z wielką chęcią poszedłbym na ten koncert jeszcze raz! Bardzo się cieszę, że Tini odwiedziła Kraków i liczę że w kolejnej trasie również do nas zawita! Dziewczyna ma naprawdę bardzo dużo fanów w Polsce, którzy czekają na jej nową trasę, w którą wyrusza już wkrótce! Jednak liczę, że przy następnej trasie scena będzie dużo większa rozciągała się po arenie, a nie taka mała jak tutaj.


4 komentarze:

  1. Niestety nie mogłam być na koncercie, ale bardzo przeżywałam ten koncert tak samo jak ten w Łodzi. Tini na pewno zapamiętała nas dobrze po tym koncercie i akcjach wykonanych przez fanów! Mam nadzieję, że na następnej trasie Martina także nas odwiedzi i może uda się by odwiedziła także Gdańsk.

    OdpowiedzUsuń

  2. Czy dasz w piątek odcinek 17 z Syren z Mako ? Zrób nam miły prezent na weekend :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być niesamowite przeżycie.
    Kariera Tini bardzo szybko się rozwija. Z niecierpliwością czekam na jej kolejen projekty!

    *****
    Mój nowy post - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Relacja naprawdę niesamowita! Koncert był niesamowity

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya