12/24/2017 2

Czwarte urodziny bloga | Życzenia Bożonarodzeniowe

Dzisiaj 24 grudnia mija już czwarty rok od kiedy nasz blog istnieje. Dziękuję każdemu kto przyczynił się do tego, że ten blog jeszcze istnieje. To już dość duży czas na jak taki blog. Nie sądziłem, że wytrwam taki czas skupiając się na pracy tutaj. Wiele to dla mnie znaczy. Poprzez te cztery lata, osiągnąłem naprawdę bardzo dużo m.in. rozpocząłem współpracę z wieloma firmami, z którymi współpracuję po dzień dzisiejszy, jednak i tak największą rzeczą jaką dostałem od tego bloga to mnóstwo świetnych znajomości przez internet jak i na żywo. Naprawdę bardzo dziękuję za wszystko, jesteście dla mnie wszystkim! W tym roku nie zorganizowałem, żadnego konkursu z okazji rocznicy, ponieważ planuje już teraz wielkie rzeczy na następną okrągłą rocznice, oprócz tego, cały rok będzie pełen niespodzianek i liczę że będzie Was coraz więcej! Przy okazji proszę Was byście wypełnili poniższą ankietę na temat blog.

PROSZĘ O PONOWNE WYPEŁNIENIE ANKIETY LUB ZAKTUALIZOWANIE SWOICH ODPOWIEDZI, PONIEWAŻ DODAŁEM NOWE PYTANIA!!!



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałbym złożyć każdemu z Was najserdeczniejsze życzenia! Życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, wytrwałości w szkole, samych dobrych ocen i sukcesów na blogach, a przede wszystkim co najważniejsze dobrze spędzonych, w gronie rodzinnym świąt! Szczęśliwego Nowego Roku!

2 komentarze:

  1. Wzajemnie! Wesołych Świąt! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć, że blog ma już 4 lata! Oby było ich coraz więcej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya