11/19/2017 6

[Recenzja] Plakat najsłynniejszych droidów w galaktyce

Dzisiaj przychodzę do Was z moją ostatnią recenzją produktu od sklepu eplakaty.pl. Firma dała mi mnóstwo plakatów, obrazów i innych produktów do recenzji. Wszystkie rzeczy recenzowałem od kwietnia i dzisiejszym postem kończę tą pulę. Być może kolejne recenzje od tego sklepu jeszcze się pojawią, jednak nic nie obiecuje, zależy to wszystko od nich. W tym poście poznacie moje zdanie na temat ostatniego plakatu ze Star Wars, który prezentuje całą trójkę najsłynniejszych droidów w galaktyce!


Star Wars The Force Awakens - Roboty - plakat przedstawia trójkę najsłynniejszych droidów w galaktyce Gwiezdnych Wojen. Na obrazie widzimy C-3PO, R2-D2 oraz BB-8, czyli trójka głównych droidów w całej sadze. Zdjęcie pochodzi z najnowszej części czyli "Przebudzenie Mocy", ponieważ C-3PO ma czerwoną rękę, tak jak w filmie. Pomimo, że jest to narysowane zdjęcie, to jednak pochodzi to z ostatnich scen filmu kinowego. Plakat przedstawia się niesamowicie. Jest on wydrukowany na mocnym i grubym papierze 150g/m2, Wymiar plakatu to aż 61x91,5. To naprawdę bardzo dużo! Szkoda by się zniszczył taki plakat, dlatego możecie kupić specjalną antyramę lub ramkę, które również znajdziecie w tym sklepie z idealnymi wymiarami prosto pod ten plakat.

Oprócz świetnego wyglądu plakatu, do kupna powinna zachęcić Was informacja, że produkt wyróżnia się intensywnymi, wyraźnymi barwami, świetnie układa się w ramach za szybą, plakaty posiadają licencję, to oficjalne, oryginalne wydanie. Podsumowując plakat prezentuje się niesamowicie i koniecznie musicie zakupić go! Cena to tylko niecałe 15 zł., dlatego warto kupować! Przydzielam 10/10 punktów! Produkt to strzał w dziesiątkę! Idealny prezent na Mikołaja!

Macie jakiś produkt od eplakaty.pl?
Podobały Wam się recenzje, chcielibyście by pojawiły się jakieś kolejne?



GWIEZDNE WOJNY: OSTATNI JEDI JUŻ 14 GRUDNIA W KINACH CAŁEJ POLSKI!

6 komentarzy:

  1. Recenzja jak zwykle świetna! Akurat mam właśnie zamawiać parę plakatów, bo zakochałem się w nich i widzę, że ten na pewno kupie! Liczę, że nie jest to ostatnia recenzja plakatów/produktów od tego sklepu, ponieważ bardzo mi się one podobały i lubiłem je czytać oraz oglądać. Trzymam kciuki byście dalej utrzymali współpracę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że to nie jest ostatnia recenzja! Bardzo lubię je czytać. DZieki tobie dowiedziałam się, że jest taki sklep i sama zakupiłam 2 plakaty i jestem z nich zadowolona. Planuję na świeta kupić kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje recenzje plakatów, liczę że tego nie zakończysz! Na święta właśnie mam kupić parę plakatów, szkoda bardzo że mało jest tam plakatów Katy Perry czy Tini, są to moje idolki i z chęcią bym kupiła taki plakat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool poster! A big Star Wars fan would love it as a gift.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Roboty są ekstra. Gwiezdne Wojny Kocham najbardziej te pierwsze co powstały. Od pierwszej trylogii wszystko się zaczęło. Z niecierpliwością czekam na Ostatni Jedi. Pożera mnie ciekawość skąd wywodzi się Rey. Łotr też był super, wg mnie jeszcze ciekawszy od Przebudzenia Mocy.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzje są świetne! Niestety nie mam żadnego produktu od eplakaty.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya