11/12/2017 8

[Recenzja] Fototapeta na ścianę z Kylo Renem

Już w Grudniu na ekranach kin ujrzymy najnowszy film z sagi Gwiezdne Wojny, a mianowicie "Ostatni Jedi". Jest to kontynuacja filmu wydanego 2 lata temu "Przebudzenie Mocy". W ciągu tych dwóch lat powstało wiele gadżetów z filmu i dzisiaj mam dla Was okazję zrecenzować dzięki uprzejmości eplakty.pl, jeden z ciekawszych gadżetów jakim jest fototapeta na ścianę z Kylo Renem.



Star Wars 7 The Force Awakens - fototapeta jest o wymiarach 104x70,5 cm. Wyprodukowana w jednym kawałku, tak aby łatwiej ją przykleić do ściany. Wyprodukowana przez Polskiego producenta, który posiada wieloletnie doświadczenie. Kupując tą fototapetę w sklepie eplakaty.pl macie pewność, że otrzymacie produkt oryginalny i posiadający licencję. Fototapeta wykonana jest na mocnym, matowym papierze Blueback o gramaturze ok. 150 g/m2, dzięki temu bezpiecznie położysz ją na ścianie. Cena tej fototapety to tylko 59 zł. W sklepie są również większe takie same tapety, jednak już droższe. Najdroższa kosztuje ponad 200 zł.


Fototapetę można kleić po wyjęciu z opakowania. Jest łatwa w przyklejeniu, szybko wiąże do ściany. Nie potrzeba Wam fachowców, ja mając niespełna 18 lat, dałem radę powiesić ją w moim pokoju. Zdjęcie prezentuje się znakomicie, kolory są żywe, soczyste. Do każdego opakowania z fototapetą dołączona jest instrukcja klejenia. Możecie pobrać ją także klikając [tutaj]. Podsumowując tapeta jest rewelacyjnie wykonana. Każdy z Was powinien taką mieć, ponieważ warto mieć coś takiego pięknego na ścianie. Gorąco polecam zakup, a produkt oceniam ją 10/10 punktów. Akurat teraz zbliżają się Mikołajki to możecie bez problemu zakupić tą oto fototapetę jako prezent dla dziecka czy chłopaka. Będą na pewno szczęśliwi. 

Co sądzicie o recenzji? Chcielibyście taką fototapetę, a może już macie?

8 komentarzy:

  1. Całkiem fajna, ale mój kolega strzelił sobie to:
    http://i64.tinypic.com/jkd378.jpg
    Ręcznie rysowane robi znacznie większe "WOW~!" :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja całkiem fajna. Tapeta bardzo mi się podoba i chyba sobie ją zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Plakaty są niesamowite, ja chyba zamówię sobie z Arianą oraz Katy Perry, szkoda że z nią są tylko 2, wolałbym więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobra recenzja. Fototapeta wydaje się być bardzo fajna, ale ja nie przepadam za gadżetami z Star Wars.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra recenzja. Fototapeta mi się podoba, świetna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wiele osób decyduje się na zakup fototapet do swoich wnętrz. To świetna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc to jakoś nie jestem przekonany do tego typu rozwiązań. O wiele bardziej przemawiają do mnie tego typu https://www.fototapety24.net fototapety, które na prawdę potrafią nadać oryginalności wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fototapety to naprawdę fajne rozwiązanie. Ja kupiłam jedną z kolekcji https://www.dekowizja.pl/fototapety/3d-optyczne-powiekszenie powiększających optycznie wnętrze i faktycznie był to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya