9/11/2017 3

YouTuberzy o "Następcach 2"

Jesteśmy świeżo po premierze drugiej części Następców w Disney Channel. Powtórki tego filmu możecie obejrzeć codziennie przez cały ten tydzień o różnych porach. Przed premiera filmu w sobotę paru YouTuberów nagrało specjalne filmiki na promocję produkcji. Między innymi w rozwinięciu obejrzycie wywiad z jednym aktorem z filmu, stylizacje bohaterów jak i polską wersję piosenki z drugiej części! Musicie koniecznie to zobaczyć!






Widzieliście powyższe filmiki? Oglądaliście drugą część Następców? 
Napiszcie koniecznie w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Nie widziałam filmików, ale chyba najciekawszy jest ten od Alex :3 Jeśli chodzi o 2 część to oglądałam już ją 2 razy i jest świetna!
    https://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam filmików, które zamieściłeś, ale wydają się być bardzo ciekawe, więc w najbliższym czasie postaram się je obejrzeć. Jeszcze nie udało mi się obejrzeć filmu "Następcy 2", ale postaram się jak najszybciej to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film jest niesamowity! Ja chce 3 część! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya