9/09/2017 6

[Następcy 2] Usunięte sceny

Już dziś o 10:00 w Disney Channel odbędzie się wielka premiera filmu "Następcy 2". Powtórki dla śpioszków będą o 14:30 oraz 18:30. Druga część potomków odpowiada historię bohaterów z poprzedniej części 6 miesięcy później. Film był kręcony w 2016 roku. Często zdarza się tak, że nie wszystkie nakręcone sceny trafiają do produkcji, tak właśnie jest w tej ekranizacji, gdzie aż 3 sceny nie znalazły się w wersji finalnej filmu. Jakie to są? Koniecznie zajrzyjcie do rozwinięcia by to sprawdzić!


USUNIĘTA PIOSENKA - "IF ONLY"

USUNIĘTA SCENA #1

USUNIĘTA SCENA #2 


Chcielibyście, by któraś z usuniętych scen znalazła się w filmie? Moim zdaniem świetna by była scena z piosenką "If Only" byłoby to świetne połączenie między częściami, po za tym bardzo lubię tą piosenkę. Co do dwóch scen, sądzę iż nie zostały do końca usunięte, a zastąpione wersją z Umą. Jest to tak jak mi się wydaje tylko informacja od każdego z powyższych bohaterów, że ich historia się rozwinie w kolejnych częściach czy serialach. Co sądzicie o tym? Dajcie znać!

6 komentarzy:

  1. Właśnie oglądam 2 część i szkoda w sumie, że nie ma piosenki If Only to jest wielki hit 1 części, mogli to dać. Co do zakończeń to mi obojętnie kto mówi :D Ale świetny post, nie znalazłabym nigdy ze usunięto z niego sceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ta scena z "If Only" nie pojawiła się w filmie :/ Druga część "Następców" bardzo mi się podoba! Mam nadzieję, że będzie cz. 3! Świetny post ;)
    Zapraszam do siebie: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście najbardziej żałuję że nie mogliśmy zobaczyć piosenki If Only, i tak jak piszesz, idealnie nawiązałaby do części poprzedniej <3
    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pytanie w jaki sposób film łączy się z drugą książką Powrót na Wyspę Potępionych? Czy akcja książki dzieje się przed czy po filmie? No i gdzie mam umieścić chronologicznie 3 tom książki?

    Dzięki za odpowiedź

    Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność jest taka:
      Książka Wyspa Potępionych
      Film Następcy
      Książka Powrót na Wyspę Potępionych
      Następcy 2
      Książka Bunt na Wyspie nie wiem gdzie czy po 2 części tak jak jest u nas wydane czy przed, tak jak wydane było to w Stanach, nie powiem Wam, bo jeszcze nie czytałem.

      Usuń
  5. Świetny post! Nie sądziłam, że przy produkcji filmu Następcy 2 została usunięta jakaś scena, a nawet 3. Jednak ubolewan nad tym, iż utwór If Only nie został dodany do filmu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya