8/19/2017 4

[Syreny z Mako 3] Odcinek 16 - Powrót do domu - po polsku

Serial "Mako Mermaids. Syreny z Mako" na całym świecie jak i w Polsce osiągnął niesamowity sukces tak jak poprzednicy. Dla tego serialu powstały aż trzy sezony, a kontynuacja jest już planowana. Jednakże trzeci sezon nie został wyemitowany w Polsce i nasz blog wyruszył z inicjatywą by tłumaczyć wszystkie odcinki. Dzisiaj w rozwinięciu znajdziecie ostatni już 16 odcinek sezonu, czy syrenom uda się pokonać wodnego smoka? Tego dowiedzie się w rozwinięciu!



Dzień pełni księżyca nastąpił. Jeśli syreny nie poradzą sobie z wodnym smokiem to może to być ostatni dzień dla nich, całego rodu syren jak i Złotego Wybrzeża. Czy Rikki pomoże dziewczyną z walką z smokiem? Czy dziewczyny unicestwią smoka? Kto lub co nim jest? Tego wszystkiego dowiedzie się w odcinku!




Jak oceniacie cały sezon trzeci? Jak i cały serial? Polubiliście go, chcielibyście kontynuacje tego serialu? Dajcie znać w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Serial bardzo przypomina mi moje dzieciństwo, ponieważ wtedy uwielbiałam go oglądać i teraz także lubię do niego wracać. Trzeci sezon jest bardzo ciekawy i miło się go ogląda. Ja bardzo chciałabym obejrzeć kontynuację serialu!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej chciałabym się spytać czy wiecie coś na temat 4 sezonu h2o na wikipedi pisze że będzie w Polsce wypuszczony w marcu 2018 i będzie miał 13 odcinków. Tu mam linka s spisie sezonów pisze https://pl.wikipedia.org/wiki/H2O_%E2%80%93_wystarczy_kropla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Pierwszy raz to widzę i słyszę, sądzę że jakiś to fan napisał, bo na Wikipedii może każdy dodawać co chce, póki co producent nic nie mówił o 4 sezonie H2O.

      Usuń
    2. Sprawdziłem kto zmieniał to i co. Tak jak sądziłem to jest fake, ktoś dodał to, podmieniając informacje o tym kiedy został wydany specjalny odcinek, opowiadający o pracy na planie serialu.

      Usuń

Copyright © Świat Disneya