7/05/2017 9

Top 10 najlepszych piosenek na wakacje

Wakacje trwają już ponad tydzień. Każdy z nas spędza ten czas inaczej. Jedni siedzą w domu, drudzy z kolegami, niektórzy natomiast zwiedzają Polskę czy nawet inne kontynenty. Jednakże podczas każdego z tych rodzajów odpoczynku na pewno słuchacie muzykę. Muzyka dla niektórych to nierozłączny element codziennego życia. Tak jest i w moim przypadku. W dzisiejszym poście przygotowałem dla Was listę największych hitów na wakacje. Kolejność nie jest przypadkowa, kierowałem się własnymi odczuciami jak i listami, które krążą w internecie jako najgorętsze hity wakacji 2017. Serdecznie zapraszam! Jak myślicie co znajduje się na pierwszym miejscu?



10. LIAM PAYNE FT. QUAVO - "STRIP THAT DOWN"



9. ARIANA GRANDE FT. FUTURE - "EVERYDAY"




08. ALVARO SOLER - "ANIMAL"



07. CHARLIE PUTH - "ATTENTION"



06. SHAWN MENDES - "THERE'S NOTHING HOLDIN' ME BACK"



05. MILEY CYRUS - "MALIBU"


04. LUIS FONSI FT. DADDY YANKEE - "DESPACITO"


03. KATY PERRY FT. NICKI MINAJ - "SWISH SWISH"



02. CALVIN HARRIS FT. PHARRELL WILLIAMS, KATY PERRY, BIG SEAN - ''FEELS'



01. JORGE BLANCO - "SUMMER SOUL"



Jaka jest Wasza top dziesiątka? Które piosenki z powyższych uwielbiacie? Dajcie koniecznie znać w komentarzu!

9 komentarzy:

  1. O tak "Despacito" to hit! Wybrałeś świetne piosenki. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Wszystko, co tutaj wymieniłeś, zapisałam do swojej PlayListy ,,Wakacyjne nuty", masz świetny gust! Uwielbiam z tego przede wszystkim Despasito, There's Nothing Holdin Me Back, Animal i ostatnio mam ogromną fazę na Attention! Super blog, zostaję na dłużej!

    www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Animal ♥♥♥ No i oczywiście Jorge :D Z tej listy znam tylko 3 piosenki xD Mam duży sentyment do słuchanych piosenek i ciężko mi znaleźć nowe brzmienie do którego się przekonam ;)
    Super post i fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam nie wiele piosenek, z twojej playlisty wakacyjnych hitów. Zgadzam się z Despacito, ale przejadło mi się już, za dużo go w radio. SS jest świetne, ale nie mogę się doczekać na kolejny singiel nagrany we współpracy z Jorge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z twoją Top 10! Despacito to zdecydowany hit tak samo jak Summer Soul czy Chained to the rhythm. W sumie moja top 10 wyglądałaby dość podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja lista jest rewelacyjna! W większości to też moje typy.

    OdpowiedzUsuń
  7. 10. Justin Bieber - Let me love you
    9. Selena Gomez - Bad liar
    8. Charlie Puth - Attention
    7. Alvaro Soler - Animal
    6. Selena Gomez - It ain't me
    5. Miley Cyrus - Malibu
    4. Margaret - Super Human
    3. Margaret - Future me problem
    2. Margaret - Byle jak
    1. MARGARET - WHAT YOU DO <3

    OdpowiedzUsuń
  8. QBIK - DESPACIPO <33

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya