4/24/2017 3

"Fool For You" w wykonaniu Ruggero - nowy kanał na YouTube

Jak dobrze wiecie Ruggero w przyszłości planuje wydać solowy krążek, tworzyć własną muzykę. Jednakże, póki co gra w "Soy Lunie" i nie ma na to czasu. Biorąc przykład ze swojego kolegi Augustina, chłopak również rozpoczął nagrywać na YouTube, ale tym razem są to covery piosenek innych artystów. Nie tak jak dotychczas nagrywał ze swoją dziewczyną. Pierwszą piosenkę jaką wykonał jest piosenka Zayna pt. "Fool For You". Moim zdaniem ma bardzo dobry głos, piosenkę zaśpiewał bardzo dobrze, jednakże ja za piosenką nie przepadam, ale za to teledysk jest dość ciekawy! Jeśli jesteście ciekawi efektów jego pracy to zapraszam!






Podoba Wam się piosenka, wykonanie oraz teledysk? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Piosenka jest mega :D Kocham ją. Teledysk wykonany bardzo profesjonalnie, a głos Ruggero to niebo <3 Zakochałam się w nim po zabój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również podoba się wykonanie Ruggero i również nie przepadam za piosenką Zayna, jakoś nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka nie należy do moich ulubionych ale w wykonaniu Ruggero brzmi świetnie! Teledysk jest bardzo ciekawy a głos Pasquarelliego dopełnia całość. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, że Rugge postanowił otworzyć swój własny kanał. Mam nadzieję, że jeszcze nagra jakiś cover wraz z Cande, ponieważ ich wcześniejsza piosenka Todo Cambio jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya