11/11/2016 1

Laura Marano - "Przez kompleksy mogłam nie spełnić swoich marzeń"

Laura Marano to amerykańska aktorka i piosenkarka. Zyskała sławę dzięki serialowi "Austin i All", w którym zadebiutowała jako główna bohaterka. Podkładała także głos w filmach "Gdzie jest Nemo?" i "Epoka lodowcowa 2". Kilka miesięcy temu miała miejsce premiera jej debiutanckiego singla "Boombox". W tym poście dowiecie się, dlaczego warto jest dbać o siebie. 

                                                 

Zawsze lubiłam śpiewać. Kiedy skończyłam cztery lata, nuciłam każdemu, kto chciał mnie posłuchać, i nie przejmowałam się jego opinią. Po prostu śpiewałam i tyle. To się zmieniło, kiedy dorastałam. Nie wiem dlaczego, ale im więcej miałam lat, tym mniej pewnie się czułam. Moi przyjaciele lubili muzykę, ale komponowanie i śpiewanie nie było dla nich aż tak ważne jak dla mnie. Dlatego niechętnie opowiadałam im o tym, co robię. Nie chciałam, żeby uważali mnie za dziwaka! Kiedy skończyłam jedenaście lat, zmieniłam szkołę i moja grupka przyjaciół rozpadła się. Czułam się samotna, dlatego coraz więcej czasu poświęcałam pisaniu piosenek. To była jedna z niewielu rzeczy w moim życiu, na które miałam wpływ.  Oczywiście moim nowym znajomym nawet nie wspomniałam o tej pasji. Bałam się tego, że uznają moje piosenki za kiepskie. Co będzie, jeśli zobaczą we mnie marną wokalistkę? Tym samym komponowanie stało się jednocześnie moją zaletą i słabością.



 Miałam gdzie przelać swoje emocje, a jednocześnie stałam się delikatniejsza... Kiedy zaczęłam występować w konkursach i przedstawieniach, marzyłam o tym, by moi przyjaciele nie dowiedzieli się o tym. Czułabym się zakłopotana, widząc ich pod sceną. Kiedyś powiedziałam o tym mamie. Przyznałam się, że nikt w mojej paczce nie wie, że śpiewam i piszę piosenki. Próbowała przekonać mnie, że to głupie, Jednak mając 11 lat nigdy nie uwierzyłabym, że kiedyś zaprezentuję znajomym własne utwory,,, O swojej pasji opowiedziałam im dopiero, kiedy trafiłam do serialu "Austin i Ally". Dziś czasami wciąż mam tremę, ale wtedy przypominam sobie, ile już osiągnęłam. Kompleksy pojawiają się, a potem znikają. To naturalna kolej rzeczy, Jeśli robi się to, co się lubi, prędzej czy później zyska się pewność siebie. Gwarantuję! 


Podoba wam się ten post? Mieliście kiedyś takie przeżycia jak Laura? Dajcie znać w komentarzu co o tym sądzicie?  

1 komentarz:

Copyright © Świat Disneya