10/29/2016 6

Making of "Nasz czas"

Jakiś czas temu Disney Channel Polska opublikował teledysk do polskiej wersji piosenki "Nasz czas" [link] którą wykonuje Natalia Kukulska. Podczas kręcenia teledysku w Warszawie, na planie oprócz kamerzystów, stylistów itp. osób była również znana nam YouTuberka Sylwia Lipka, która przygotowała dla nas "Making of", gdzie poznacie ciekawostki z planu, jak i posłuchacie krótki wywiad z panią Natalią. Zapraszam!!




Serial "Elena z Avaloru" już od dziś o 10:30 w Disney Channel!

6 komentarzy:

  1. Świetny filmik! Serialu jednak chyba nie obejrzę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać na premierę. To będzie świetny serial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam już serial-jest genialny! Uwielbiam Sylwie Lipke i ten making of to sztos! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam! Sylwia nagrała świetny filmik! Fajnie jest zobaczyć to wszystko "od kuchni". Natalia zaśpiewała cudownie! Obejrzałam dzisiaj ten serial i bardzo mi się spodobał!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya