8/30/2016 6

Zendaya jako nowa dziewczyna Spider- Mana?

Kilka dni temu doszły nas słychy na temat nowej roli aktorskiej Zenday Coleman! Dziewczyn znana jest z seriali Disneya jako Rocky Blue w "Taniec rządzi" oraz K.C. Cooper "Nastoletnia agentka". Zapewne jesteście ciekawi jaką otrzymała propozycję roli? Zapraszam do rozwinięcia posta!

Jak dobrze wiemy Zendaya jest doświadczoną aktorką, która grała w kilku serialach Disney'a. Natomiast teraz właśnie postanowiła spróbować swoich sił nie co w innym wydaniu. Aktorka w filmie "Spider-Man: Homecoming", wcieli się w role Mary Jane Watson, która w filmie jest dziewczyną głównego bohatera Petera Parkera. Na razie, aktorka zdradziła, nam trochę na temat swojej postaci. 

"Każdy z nas przypomina swojego bohatera. Moja bohaterka jest bardzo oschła i dziwna. To jest super, bo ja właśnie taka jestem w prawdziwym życiu, więc nie mam wrażenia, że muszę kogoś udawać." 

Obecnie rozpoczęły się już prace nad filmem. Premiera planowana jest na 7 lipca 2017 roku.
Na razie czekamy na więcej informacji.



Jak myślicie Zendaya da sobie radę w tym filmie? Zaskoczyła was ta wiadomość?
Co sądzicie o tym? Dajcie znać w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Wow nie spodziewałąm się że zobaczę kiedykolwiek Zendaye w takim filmie! To bardzo fajna niespodzianka i już nie mogę się doczekać filmu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Premiera ma byc w moje urodziny, ale miło :)
    Na pewno da sobie radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Zendaya da radę. Jest świetną aktorką więc mocno trzymam kciuki!

    violettakochammuzykapaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nie mogę się doczekać jej w nowej produkcji filmu trzymam za nią kciuki i na pewno obejrzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co za niespodzianka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona. Ta dziewczyna tak szybko rozwija swoją karierę, ze trudno za nią nadążyć

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya