8/28/2016 9

GŁOSUJ NA ULUBIONE FILMY DISNEY CHANNEL

W wakacje Disney Channel Polska ma dla Was świetną propozycję, ponieważ to Wy decydujecie co będziecie oglądać za film w niedziele. Głosujcie na swoje ulubione filmy na stronie, a potem oglądajcie zwycięzców w Disney Channel w każdą niedzielę o 18:00!  Całe głosowanie potrwa aż do 31 sierpnia, dlatego zobaczcie, jakie jeszcze filmy będą ze sobą konkurować – weźcie sprawy w swoje ręce i głosujcie. W rozwinięciu znajdziecie link do głosowania jak i propozycje na każdy tydzień!

AKTUALIZACJA
26.08.2016 - DODANO OSTATNIE GŁOSOWANIE


GŁOSOWANIE ZNAJDZIECIE NA STRONIE DISNEY CHANNEL POLSKA – [LINK]
FILMY POGRUBIONE NA CZERWONO TO ZWYCIESCY POSZCZEGÓLNEGO TYGODNIA


TYDZIEŃ #1 - 31.07.2016
"Obrót życia" - "Bunt FM" - "Magiczny duet"

TYDZIEŃ #2 - 07.08.2016
"High School Musical" - "Program ochrony Księżniczek" - "Zaplikowani"

TYDZIEŃ #3 - 14.08.2016
"Cloud 9" - "High School Musical 2" - "Teen Beach 2"


TYDZIEŃ #4 - 21.08.2016
"Następcy" - "Moja niewidzialna siostra" - "16 życzeń"


TYDZIEŃ #5 - 28.08.2016
"Pod włos" - "Boska przygoda Sharpay" - "Zaplątani"


TYDZIEŃ #6 - 04.09.2016
"Evermoor" - "Lepszy Model" - "Matka i córka: Droga do marzeń"


Głosowaliście już? Jeśli tak to na jaki film? Dajcie znać w komentarzach!
Zobaczymy, czy uważaliście tak samo jak inni!

9 komentarzy:

  1. Ja zagłosowałam już na "High School Musical".

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos został już oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałem na Obrót życia oraz Zaplikowani. Świetnie że Disney daje nam taka możliwość wyboru. Nie mogę się doczekać, co wygra! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie glosowałam :) Ale zrobie to ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi głosowaniami. ;-) Staram się zawsze oddać swój głos choć jest ciężko się zdecydować, bo wszystkie produkcje są ciekawe.

    violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to głosowanie jest ustawione, bo za każdym razem to co pisało w programie potwierdzało się z tym co puścili.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya