3/11/2016 4

Violetta na luźno

Myślę, że czasem brakuje tu u nas na blogu nieco luźniejszych postów. Dlatego postanowiłem przygotować Wam posta z filmikami, które mogą wywołać niejeden śmiech na twarzy :) Na YouTube jest bardzo dużo filmików tego typu. Ja wybrałem tą serię, która moim zdaniem jest najlepsza. Jeśli spodoba Wam się ten post pojawi się kolejny post z jakimiś innymi śmiesznymi filmikami z aktorami, serialami.

UWAGA, pamiętajcie, że mają one charakter żartobliwy, nie bierzcie ich zbyt do siebie. Jak wspomniałem, post ma charakter rozrywkowy :) 

VIOLETTA CRACK #1

VIOLETTA CRACK #2

VIOLETTA CRACK #3

VIOLETTA CRACK #4

VIOLETTA CRACK #5


VIOLETTA CRACK #6


Który CRACK najbardziej Wam się podoba? Która scena? Piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Widziałam te filmiki, bardzo śmieszne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahhaha ale się uśmiałem, super są te filmiki! Chce kolejne, najlepsza część to chyba 2

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha mega! oglądałam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te filmiki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya