3/15/2016 8

TSUM TSUM już w Polsce

Tsum Tsum to ciesząca się dużą popularnością w Japonii i za oceanem linia zabawek, które są odzwierciedleniem różnych postaci Disneya. „Tsum” to japońskie słowo oznaczające –”stos”- co jest cechą charakteryzującą ten produkt - dzięki podłużnemu kształtowi pluszaki i figurki można układać w tzw. stos. Ta zaleta jak najbardziej pobudza chęć ich kolekcjonowania. Idea tej linii produktów pochodzi od animowanych postaci Tsum Tsum Disneya z aplikacji komputerowejW pierwszej serii gumowych figurek można zdobyć aż 50 różnych podobizn bohaterów Disneya. Ale również możemy zebrać 12 postaci, które są pluszakami ze świecącymi policzkami po tym jak je pogłaszczemy! Dystrybucją Tsum Tsum w Polsce zajął się TMToys. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie możecie zobaczyć reklamę, recenzję TMToys, wygląd gumowych Tsum Tsumów!




REKLAMA

RECENZJA TMROYS

Podobają Wam się? Macie zamiar je kupić?

8 komentarzy:

  1. Ale super, muszę je kupić. Są takie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie maskotki Tsum Tsum z trasy Violetta Live, tych nie mam muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na VL były zbyt drogie xD

      Usuń
    2. Za drogie? Tam głupią flagę sprzedawali za 50 zł a płyty dvd za 100zł. Taki pluszak za 25 zł to taniocha! Sama mam dwa! (;

      Usuń
  3. A już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jednego z Violetta Live i na pewno kupię teraz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można je kupić? Poda ktoś link? Bo na TM TOYS nie da się kupić ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya