1/06/2016 7

Pożegnanie

Cześć! Piszę ten post ponieważ chcę, a właściwie muszę się pożegnać.

Taka zapadła decyzja i nie mam żalu do Mateusza, bo dawał mi trzy szanse, a ja nie jestem wstanie być aktywna tak jak tego wymaga. Byłam z Wami właściwie już prawie drugi rok (tak kalendarzowo). Chwile, które tu spędziłam były cudowne. Początki z syrenami, teraz Disney. No po prostu cudownie. Kochałam tego bloga i Was czytelników. Może kiedyś wrócę, jeśli Mati mi pozwoli. Teraz dziękuję za każdy komentarz, każdą chwilę z Wami. Liczę, że może dacie mi szanse.


Jeśli ktoś chciałby się ze mną skontaktować to serdecznie zapraszam, będzie mi bardzo miło:
GG - 9902379
Poczta - marty242@interia.pl
Na fb mnie niestety nie znajdziecie :)

Przepraszam, jeśli Was zawiodłam. Przykro mi :(

Blogerka, Paulina Falkowska

7 komentarzy:

  1. Szkoda, no ale cóż, wasza decyzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy nadzieję, że kiedyś wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz ja ciebie chyba znalazłem na fb, ale nie jestem pewien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb nie mam konta więc raczej na pewno nie :) jedynie gg

      Usuń
    2. szkoda ze odeszłaś ^^

      Usuń
    3. Dzięki, a może skontaktujesz się ze mną>? /Paula a

      Usuń

Copyright © Świat Disneya