1/27/2016 6

Post powitalny

Jestem tutaj nową redaktorką na czas próbny. Mam nadzieję, że moje posty wam się będą podobać i, że zostanę tutaj na dłużej :)
Jeśli chcecie mnie trochę poznać to zapraszam do dalszej części posta.
No więc tak. Mam na imię Oliwia. Mam 11 lat (rocznikowo 12 :D).
Mam suczkę która wabi się Daffi i ma 7 miesięcy. Kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, nie będę tego pisać miliard razy ale kocham śpiewać! Bardzo lubię Disneya a jego moim ulubionym serialem jest ,,Violetta". Miałam szansę znaleźć się na koncercie Violetta Live <3. Uczę się języka hiszpańskiego. Jestem jedynaczką. Mieszkam w Krakowie.
Myślę, że dużo wam napisałam o sobie.

Podobał wam się post? Mam nadzieję, że tak.
Piszcie komentarze i czekajcie na kolejny wpis!

6 komentarzy:

  1. Fajnie ze ktoś nowy doszedł, mam nadzieję że będziesz tu długo i dodasz fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na dalsze post:) Mam z tobą wiele wspólnego: kocham śpiewać, moim ulubionym serialem jest "Violetta", mam 11 lat (rocznikowo 12), też byłam na Violetta Live. Ale nie jestem jedynaczką XD
    Którego dnia masz urodziny? Ja 27 lutego:))

    Pozdrawiam, Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mamy dużo wspólnego lecz ją mam o wiele później urodziny :(
      Mam niestety urodziny pierwszego września :(

      Usuń
    2. Aaa, i zapomniałam o jednym, ja również uczę się hiszpańskiego:)

      Pozdrawiam, Jula

      Usuń
    3. Aaa, i zapomniałam o jednym, ja również uczę się hiszpańskiego:)

      Pozdrawiam, Jula

      Usuń

Copyright © Świat Disneya