1/28/2016 6

Pomysł na upominek dla Cande!

Jako, że niedługo a tak na prawdę za parę dni odbywa się spotkanie z Cande postanowiłam, że napiszę posta z pomysłami na upominek dla kochanej Candelarii. Może nie będzie to jakiś długi post ale myślę, że będzie przydatny. Jeśli nie macie idei to zapraszam do dalszej części posta :)

1. Słodycze
Candelarii możecie kupić jakieś słodycze które są dostępne tylko w Polsce lub możecie zrobić jakieś swoje specjały np. ciastka

2. Prace na papierze
Ci co mają talent do rysowania mogą oczywiście narysować Cande a ci co nie umie rysować (czyli np. ja) mogą napisać list lub kartkę z podziękowaniami :)
Wpadłam też na pomysł taki, żeby ktoś zrobił foto-album Cande :)

3.Inne prace
W tym punkcie zaproponuje wam zrobienie bransoletki, zrobić coś origami lub samemu ozdobić długopis, ołówek, pisak czy marker.

Podoba wam się post? Wykorzystacie  moje pomysły? Piszcie w komentarzach!


6 komentarzy:

  1. Ja raczej narysuj ja i wręcze
    /Katty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem co jej dać. Dziś coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezsens, post skopiowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mogę sobie głowę urwać, że sama to wymyślałam. Może na innym blogu są takie same pomysły ale mogę przysiądz, że nie skopiowałam

      Usuń
  4. Fajne te rzeczy, ale ja niestety nie jadę na spotkanie :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya