1/19/2016 18

Księżniczki Disneya jako znaki zodiaku

Artysta kryjący się pod pseudonimem Grodansnagel postanowił przedstawić znaki zodiaku w formie graficznej ukazującej księżniczki Disneya. Pomysł ciekawy, zaś efekt końcowy - znakomity. Dla każdego znaku zodiaku twórca wybrał jedną księżniczkę, zaś grafiki wykonał z jednokolorowym motywem przewodniem.

BARAN
PANNA
 RAK
BYK
 LEW
RYBY
 WAGA
WODNIK
SKORPION
STRZELEC
BLIŹNIĘTA
KOZIOROŻEC

Która bohaterka animacji Disneya symbolizuje Wasz znak zodiaku? Piszcie w komentarzach!
żródło grafik: stopklatka.pl

18 komentarzy:

  1. Mój znak to RYBY. Jestem małą syrenką. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to ryby. Czyli innaczej Ariel.... Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ariel :) Mateusz mam do cb pytanie. Czy na tym spotkaniu z Cande w Krakowie można kupić biografie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak książka będzie dostępna tak jak w Warszawie.

      Usuń
  4. Hahha jak narazie wszyscy Ariel, ja jestem Koziorożec czyli mam Jane z Tarzana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to strzelec. Jestem Pocahontas

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to albo Kopciuszek albo Aurora. Nie mogę rozpoznać księżniczki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wodnik, czyli ta z siedmioma krasnoludkami, chyba to była Spiąca Królewna

    OdpowiedzUsuń
  8. Rak!Super post Mateusz!Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki miałby być dziś, bo od wczoraj miałby być już książki, a coś nie wypałiło i książki będą dopiero 27 stycznia i wtedy bedą wyniki, bo może nie wygra 1 osoba, a dwie. Jeśli ktoś chce wziąć jeszcze udział w konkursie to może się zgłosić pod tamtym postem. :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź Mateusz!
      Ja zapraszam na mój konkurs!
      http://ludmi234.blogspot.com/2016/01/konkurs-caa-reszta-nie-ma-znaczenia.html

      Usuń

Copyright © Świat Disneya