1/22/2016 3

Demi Lovato żałuje pewnej zmiany w swoim wyglądzie

Demi Lovato udzieliła wywiadu magazynowi Allure. Lovato opowiedziała między innymi, że kiedy była nastolatką i stała się gwiazdą Disney'a, wytwórnia zaproponowała jej by poprawiła swój wygląd! Artystka do dziś tego żałuje!

Demi Lovato wzięła udział w sesji zdjęciowej dla magazynu Allure. Demi udzieliła tez wywiadu do lutowego wydania pisma. W trakcie rozmowy padło pytanie o najgorszą poradę w kwestii wyglądu, jaką dostała. Demi wyznała, że kiedy wspinała się po szczeblach kariery, wytwórnia Disney'a naciskała ją, by poprawiła pewną istotną kwestię w swoim wyglądzie. To było w 2008 roku - w czasie, gdy rosnącą popularnością cieszył się film Camp Rock z udziałem Demi Lovato. Gwiazda miała wówczas 15 lat.

"Miałam przerwę między swoimi dwoma przednimi zębami. Zapytali: 'Mogłabyś to poprawić?'". Demi zgodziła się, jednak po czasie pożałowała tej decyzji. "Dziś żałuję, że to zrobiłam, bo moja przerwa była naprawdę słodka" - powiedziała Demi Lovato w wywiadzie dla Allure.
Wyobrażacie sobie Demi Lovato z przerwą między jedynkami?
źródło: eska.pl

3 komentarze:

  1. A moim zdaniem Disney zrobil dobrze, ze jej to zaproponował, ze szpara dziwnie wygladała

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie,lepiej by było gdyby się nie zgadzała,bo każdy jest inny i nie musi zmieniać się na siłę.Przecież to nie ma znaczenia jaki ma się rodzaj zębów-są i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie byli rodzice? Miała 15 lat, więc wątpie, że sama decydowała. Po za tym to tylko zęby. Jak dało się zakryć dziurę to też da się ją pokazać. Wystarczy iść do dentysty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Świat Disneya