12/30/2015 0

Violetta En Vivo

Trasa Koncertowa Violetta En Vivo – pierwsza trasa obsady serialu Violetta obejmująca Amerykę Południową i Europę. Trasa rozpoczęła się 13 lipca 2013 w Buenos Aires (Argentyna), a koniec swój miała 4 marca 2014 również w Buenos Aires (Argentyna).


Trasa obejmowała udział bohaterów serii.
  • Martina Stoessel jako Violetta
  • Jorge Blanco jako León
  • Diego Dominguez jako Diego
  • Mercedes Lambre jako Ludmiła
  • Lodovica Comello jako Francesca
  • Ruggero Pasquarelli jako Federico
  • Candelaria Molfese jako Camila
  • Facundo Gambandé jako Maxi
  • Samuel Nascimento jako Broduey
  • Xabiani Ponce De León jako Marco
  • Alba Rico Navarro jako Naty
  • Nicolás Garnier jako Andrés
TRACKLISTA KONCERTÓW
BUENOS AIRES 2013
  1. Hoy Somos Mas
  2. Tienes El Talento 
  3. Euforia
  4. Habla Si Puedes
  5. Podemos
  6. Ahí estaré 
  7. Are You Ready For The Ride?
  8. Veo Veo
  9. Voy Por Ti - a cappella
  10. Voy Por Ti 
  11. Peligrosamente Bellas
  12. Yo Soy Así
  13. Como Quieres
  14. Junto A Ti
  15. Te esperaré
  16. On Beat
  17. Juntos Somos Más
  18. En Mi Mundo - a cappella
  19. Ser Mejor
  20. Te Creo
  21. En Mi Mundo
AMERYKA POŁUDNIOWA
  1. Hoy Somos Mas
  2. Tienes El Talento 
  3. Euforia
  4. Habla Si Puedes 
  5. Podemos
  6. Ahí estaré 
  7. Are You Ready For The Ride? 
  8. Alcancemos Las Estrellas 
  9. Veo Veo
  10. Voy Por Ti - a cappella 
  11. Voy Por Ti
  12. Nuestro Camino
  13. Peligrosamente Bellas 
  14. Entre dos Mundos 
  15. Te Fazer Feliz 
  16. Yo Soy Así
  17. Como Quieres
  18. Junto A Ti
  19. Tu foto de Verano
  20. Te esperaré
  21. On Beat
  22. Juntos Somos Más
  23. En Mi Mundo - a cappella
  24. Ser Mejor
  25. Te Creo
  26. En Mi Mundo

EUROPA I BUENOS AIRES 2014
  1. Hoy Somos Mas
  2. Tienes El Talento 
  3. Euforia 
  4. Habla Si Puedes
  5. Podemos
  6. Ahí estaré
  7. Are You Ready For The Ride?
  8. Alcancemos Las Estrellas 
  9. Voy Por Ti - a cappella
  10. Voy Por Ti
  11. Nuestro Camino
  12. Veo Veo
  13. Luz, cámara y acción 
  14. Peligrosamente Bellas 
  15. Entre dos Mundos
  16. Yo Soy Así
  17. Como Quieres
  18. Vieni e canta
  19. Junto A Ti 
  20. Te esperaré
  21. On Beat
  22. Juntos Somos Más
  23. En mi mundo - a cappella
  24. Ser Mejor
  25. Te Creo
  26. En mi mundo
 PAŃSTWA GDZIE ODBYŁY SIĘ KONCERTY
 Argentyna
 Brazylia
 Chile
 Hiszpania
Gwatemala
Honduras
 Francja 
 Meksyk
 Paragwaj
 Peru
 Urugwaj
 Wenezuela
 Włochy

CIEKAWOSTKI
  • Łącznie obsada zagrała 180 koncertów na dwóch kontynentach
  • Łącznie sprzedano 6 426 683 biletów
  • Za sprzedaż biletów uzbierano 10 milionów dolarów
  • Koncert został nakręcony i wydany na płyty DVD oraz puszczony w telewizji na kanale Disney Channel pod nazwą - "Violetta: Koncert"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Świat Disneya