12/16/2015 2

ŚWIĄTECZNE ATRAKCJE

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia na blogu coraz częściej będą pojawiać się świąteczne posty. Dziś przychodzę do Was z wypowiedziami znanych gwiazd Disneya o tym jak to oni przygotowują się do świąt i co robią podczas nich. Gorąco zapraszam dalej!



Gwiazda „Liv i Maddie” Dove Cameron...

 Boże Narodzenie to w mojej rodzinie wielkie święto. Naprawdę się angażujemy! Przygotowania rozpoczynają się zawsze kilka tygodni wcześniej i są dla mnie okazją do spędzania czasu z ludźmi, których kocham. Gdy myślę o Bożym Narodzeniu, przypomina mi się moja rodzina, dom i mnóstwo jedzenia, które uwielbiam.

Jakie przysmaki przygotowujesz na Boże Narodzenie, Dove?   Nigdy nie pozwolono mi dotknąć indyka, ale zawsze przygotowuję znakomitą wegańską szarlotkę. Brzmi to zdecydowanie gorzej niż smakuje. Mówię wam, jest zjawiskowa. Nie powiedzielibyście nawet, że jest wegańska! Co jeszcze? Mnóstwo świątecznych ciasteczek i babeczek. Wolę piec niż gotować. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam piec!

„Święta są dla mnie okazją do spędzania czasu z ludźmi, których kocham”.


Gwiazda „Austina i Ally” Laura Marano...

Święta to w mojej rodzinie wyjątkowy czas. Uwielbiamy Boże Narodzenie! Dla mnie oznacza ono spędzanie czasu z ludźmi, których kocham najbardziej na świecie i dlatego jest to jedno z moich ulubionych świąt. Co roku całą rodziną dekorujemy dom i oglądamy filmy Disneya. Mój tata ustawia choinkę, a moja mama, siostra, brat i ja wspólnie ją ubieramy. Zapraszamy też znajomych, by nam pomogli!

Jakie bożonarodzeniowe tradycje panują w twojej rodzinie?  W Wigilię całą rodziną pieczemy ciasteczka. Przeważnie zjadam część ciasta, zanim trafi do piekarnika – uwielbiam to! Potem mój tata przygotowuje makaron z owocami morza i szykujemy się do Bożego Narodzenia. Jest wspaniale!

„Co roku całą rodziną dekorujemy dom i oglądamy filmy Disneya”.


Gwiazda „Austina i Ally” Ross Lynch...

Uwielbiam Boże Narodzenie. To mój ulubiony czas w roku, bo lubię dostawać mnóstwo prezentów! [śmieje się] Oczywiście żartuję, od lat już nie dostałem żadnego prezentu. W Święta z reguły jesteśmy w trasie, więc nie zawracamy sobie głowy prezentami. W okresie świątecznym moja rodzina z reguły jedzie do Kolorado. Przeważnie gramy w hokeja, a podczas gry dzieje się mnóstwo zabawnych rzeczy. Ktoś się zawsze przewróci i wybuchnie śmiechem! Dla mnie Boże Narodzenie to czas radości. Uwielbiam ten zapach, który unosi się wtedy w powietrzu. Nie mogę się już doczekać, aż usłyszę w tym roku „Merry Christmas Baby” Bruce'a Springsteena. Ta piosenka zawsze leci w okresie świątecznym i jest jednym z moich ulubionych utworów.

Jakie smakołyki zostawiasz dla Mikołaja w Wigilię?  W tym roku planuję zostawić pułapki na myszy z masłem orzechowym. Po co? Żeby złapać Mikołaja i udowodnić, że istnieje! Usłyszymy, jak krzyczy i pobiegniemy do kuchni się przywitać. Pułapki nie zrobią mu krzywdy, więc plan jest naprawdę doskonały.

„W tym roku planuję zostawić pułapki na myszy z masłem orzechowym. Po co? Żeby złapać Mikołaja i udowodnić, że istnieje!”


Gwiazda „Bloga na cztery łapy” G Hannelius...

Okres świąteczny jest w moim domu bardzo radosny. Moje urodziny wypadają w grudniu, w okolicach Świąt, dlatego ten czas jest dla mnie naprawdę szczególny. Mój tata jest Szwedem, więc w Święta mamy wiele szwedzkich tradycji. Przez cały okres świąteczny zajadamy się szwedzkimi słodyczami, a w świąteczny poranek jemy na śniadanie szwedzkie naleśniki, które są po prostu obłędne. Są bardzo płaskie i dodaje się do nich jagody.

Jakie jest twoje najzabawniejsze bożonarodzeniowe wspomnienie, G?   Moje urodziny wypadają w okresie świątecznym, dlatego zawsze w tym czasie organizujemy fajne przyjęcia. Moje trzynaste urodziny były w klimatach gry planszowej Cluedo – wszyscy poprzebierali się za występujące w niej postacie. Mieliśmy profesora Śliwińskiego, pannę Czerwińską... Wszystkich bohaterów gry! Rozwinęłam przed domem czerwony dywan i troje moich przyjaciół udawało fotografów. Gdy goście przybyli, udawali swoje postacie i robiliśmy im zdjęcia, jakby byli na wyjątkowej kolacji. Było bardzo, bardzo fajnie!

„Moje urodziny wypadają w grudniu, w okolicach Świąt, dlatego ten czas jest dla mnie naprawdę szczególny”.

 Oglądaj swoje ulubione świąteczne odcinki  codziennie o 15.00 w Disney Channel!
żródło. disney.pl

2 komentarze:

Copyright © Świat Disneya